Friss topikok

  • egypuputeve: Szerintem a kettő együtt jár, nem lehet szétválasztani. Viszont ok és okozat viszony fellelhető. D... (2012.08.10. 00:07) ELEVE ELRENDELT SZABAD AKARAT
  • bebai: Kedves Melody! Köszönöm kedves szavaidat. Amint látható több éve nem jöttem új bejegyzéssel erre... (2010.04.20. 20:16) LELKI GYOMORGÖRCS-OLDÓ
  • bebai: Kedves ixipszilon! Köszönöm érdekes és újszerű fejtegetésedet Babilonról. Szívesen olvasnék még to... (2008.12.08. 17:41) A NAGY, PARÁZNA BABILON
  • bebai: Kedves zuzm0! A cikk írója egy -sajnos- világjelenségre hívja fel a figyelmet, és számomra azért i... (2008.11.22. 13:19) PARÁZNA SZELLEM, TESTI ÉLET
  • fairi: "Tehát: ha pld. én azt mondom pont neked, hogy az evo-t fogadom el, de azért azt is mondom, hogy v... (2008.10.31. 00:54) A ZSIDÓ MONOTEIZMUS EREDETE

Földönkívüli szemmel

Élet, halál, kérdések egy földönkívüli szemszögéből.

Linkblog

HOGYAN LETTEM FÖLDÖNKÍVÜLI?

2008.05.03. 16:45 | bebai | 13 komment

Címkék: kód csecsemő jézus feltámadás mennyország

A Föld bolygón született többi embertársamhoz hasonlóan, agyam felépítése nem teszi lehetővé, hogy olyasmit  értsen meg, amire ugyanez az agy nem képes fogalmat alkotni.

    Életem során, ahogy többször olvasgattam a Bibliát, azt kellett tapasztalnom, hogy bár nyelvezetét tekintve végtelenül primitívnek hatott, mégis sok mindent nem tudtam értelmezni, (zagyvaságnak tűnt!) azon kívül úgy találtam, hogy rengeteg ellentmondást tartalmaz. Ezek a dolgok meglehetősen elkedvetlenítettek, ám mivel tudtam, hogy jelenleg ez a könyv az, amit a világon a legtöbben olvasnak, ezért újra és újra elővettem. Visszatérően fogalmazódott meg bennem a kérdés: „Hátha igaz, amit ott olvasok?”

    Jó katolikusnak neveltek, ám az Istenben való hit valami ködös, távoli, némileg fenyegető fogalmat jelentett, ugyanúgy Jézus személye. Mennyország, pokol, egy távoli jövő ködbevesző ígéretei, ha akarom, elhessentem, nem túl fontosak.

    Azonban egy napon a következőt olvastam a János evangéliuma 2;16-ban: „ Mert úgy szerette Isten e világot, hogy az ő egyszülött Fiát adta, hogy aki hisz Őbenne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen.”

    A meggyőződés, mint villámfény hasított a sötétségbe, arról, hogy Jézus halála és feltámadása számomra egy új és merőben más élet kezdetét, egy örökkévaló élet kezdetét jelentheti, ha szabad akarattal elfogadom, hogy Ő helyettem bűnhődött.

Tele bizonytalansággal, ezer kérdéssel, de döntöttem Jézus mellett!

     Ez a nap lett újjászületésem napja, amit meg sem próbálok leírni, csak egy hasonlattal:

    A földi csecsemő sem tudná elmesélni, hogyan is született, mégis él és fejlődik, ahogy az anyaméhben is, de ez a kinti világ számára valami egészen más.

    Így voltam én is, átrendeződtek az értékrendek, a súlypontok eltolódása rajtam kívül álló módon történt, a rangsorok egyszerre csak ott voltak naprakészen.

    Mindezek mellé egy végtelen nyugalom öntött el. Életemben először biztonságban éreztem magam.

 A legfontosabb azonban, hogy megkaptam a kódot a Biblia megértéséhez! A Könyv „kinyílt”, érthetővé, világossá váltak a mondatok, az ellentmondások eltűntek, a nyelvezete pedig egyenesen magával ragadott, úgy éreztem, egyenesen nekem szól! Megingathatatlan bizonyosság lett bennem arra nézve, hogy minden szava valóság! Senki sem mondta, egyszerűen csak tudtam!

    Ugyanakkor azt kellett látnom, hogy hiába próbálok beszélni régi jó barátaimnak új tapasztalataimról, nem sikerül pontosan megfogalmaznom gondolataimat. Bárhogy erőlködtem, nem ment…

Most már tudom, hogy nem ugyanabban a világban élünk, és nem is egyforma nyelvet beszélünk. Földönkívüli lettem, egy másik dimenzió országának állampolgára!

 (ezzel folytatom hamarosan)

A bejegyzés trackback címe:

https://foldonkivuliszemmel.blog.hu/api/trackback/id/tr19452363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az igazi Svarc Enegger · https://www.youtube.com/watch?v=Ik9qunsZZtY&index=21&list=RDJVoyWQSNr8I 2008.05.04. 18:43:31

Hali, nagyon igaz, hogy más világban élsz. Mégpedig az elmebetegek világában. Szomorú, hogy ezt kell mondanom, de talán mégis jobb ezzel szembenézni, mint áltatnod magad.
Nem kell pánikba esni, innen még van visszaút. Sok híres és okos ember került már átmenetileg bolondházba, de aztán feltisztult és újra visszatért a szerettei körébe.
Neked elég jók az esélyeid, hiszen szabadon járkálhatsz. Még tán ez a blog is segíthet valamit.

bebai · http://cseremix.hu 2008.05.04. 22:36:29

Amikor Jézus mellett döntöttem, nagyon hamar megkaptam az általad is emlegetett kategóriát.
Egyébként ez már többezer éve így működik. Ki csodálkozik?
Én nem. Egyébként ki szabja meg mi a "normális?"

mengyelejev 2008.05.06. 15:36:47

Kedves Svarc Enegger!

Azért örülök, hogy annak ellenére, hogy elmebetegnek tartasz egy keresztényt, legalább elolvasod a blogját. :-) Olyan ez, mint a magvetés, most még lehet, hogy sziklás talaj vagy, de egyszer csak megpuhul a kemény szíved, és termőre fordul a mag.

mengyelejev 2008.05.06. 15:42:52

Kedves Földönkívüli!

Azt írod, hogy vallásos háttérből érkezel, illetve, hogy a Biblia olvasása közben világosodtál meg. Ez első fele ennek rám is igaz, én is vallásos családban nőttem fel, viszont a mai napig nem találom a kódot. Pedig sokszor fogok neki újra és újra a Biblia olvasásnak. Úgy érzem egyedül nem jutok sehová, viszont közösségben nem tudom ezt elképzelni. Te jársz templomba, vagy gyülekezetbe? A családom szerint csak közösségben lehet megtalálni az "olajat a lámpásba".

bebai 2008.05.06. 21:46:16

Mengyelejev, szia.
Annyira örülök, hogy itt vagy!!! Ha nyitott szívvel keresed, várod a kódot, de nevezhetjük "olaj"-nak, megkapod biztosan. Méghozzá személyre szólóan, amin azt értem, hogy van, aki közösségben, van, aki otthon, vagy máshol, egyedül "látja meg az új világot", nem helyfüggő, ez nagyon fontos. Isten ereje bárhol eléri azokat, akik Őt nagyon várják.

Ha ismered az Írásokat, akkor tudod, mi az a kevés, amit ezügyben tenned kell. (pld. ha olyanok nem lesztek, mint a kisgyermekek....milyen egy kisgyerek? Tele van bizalommal, hittel, őszinte, kitárt szívű várakozással.
semmi cselekedet ezen a Földön nem bírhatja rá Istent, hogy meglátogasson valakit: sem templomba járás, sem gyülekezetbejárás, sem önsanyargatás, sem semmi cselekedet, még a Biblia olvasása sem, csak az őszinte, kitárt gyermeki szív! (A betű öl, a Szellem az, ami megelevenít) A Biblia olvasásához is kell a kód. Ezért kell először is megújulnia szívednek, lelkednek.
Kérni kell, mert
"Aki kér, az mind kap" !Kérd éhes, kitárt szívvel, hívd az Atyát úgy, mint magára hagyott kisgyerek kiabál az apja után! Hamarabb eljön, mint gondolod, körülvesz szeretetével és megváltozik a világ: a kódot a szívedbe ülteti, és nem lesz más dolgod, mint elmerülni az Ő kristálytiszta, szeretetteljes világában, átengedni Magad a Szent Szellem vezetésének.
Én átéltem és átélem ezeket a mai napig.

mengyelejev 2008.05.07. 14:54:41

Kedves Földönkívüli!

Én is nagyon megörültem a blogodnak, és eredeti ötlet, hogy ezen keresztül osztod meg a bizonyságodat, és köszönöm az őszinte választ. Azt hiszem valahol én is úgy gondolom, hogy Isten nem a külsőségekre, helyszínekre figyel, hanem egy közvetlen csatornát nyit meg az őt keresők felé. Várom további bizonyságokat.

üdv,

Mengyelejev

bebai 2008.05.07. 15:25:50

Kedves Mengyelejev!

Örülök, hogy itt vagy újra. Szeretettel várlak máskor is, és nagyon bízom benne, hogy hamar részed lesz a Nagy Találkozásban!!!!!

mengyelejev 2008.05.07. 17:14:30

Kedves Földönkívüli!

Olvastam pár könyvet (Ez élet sötétsége ? azt hiszem), amik a szellemi világban az egyes emberekért, településekért folytatott "harcokról" próbáltak meg leírást adni, regény formájában. Ismersz esetleg olyan könyvet a témában, amely szintén foglalkozik a témával, de bibliai hivatkozásokkal alátámasztott monográfia formájában?
Érdekelne még egyéb, keresztény témájú könyv is.

Üdv,

Mengyelejev

mengyelejev 2008.05.07. 17:29:15

Kedves Földönkívüli!

Az általad is leírt szellemi síkon folyó harcokról olvastam korábban (Ez élet sötétsége? azt hiszem) könyvet, amely regény formájában próbálta meg bemutatni az angyalok és démonok egyes személyekért, városokért folytatott harcait. Érdekelne a témában nem regény, hanem bibliai hivatkozásokkal alátámasztott monográfia, illetve érdekelne bármilyen keresztény témájú könyv, amit ajánlani tudsz útkeresőknek.

Üdv,

Mengyelejev

ui.:az előbb nem tette fel a kommentemet, úgyhogy ha kétszer jelenik meg, sorry.

mengyelejev 2008.05.07. 17:41:01

Kedves Földönkívüli!

Érdeklődnék a szellemi harcok, illetve más keresztény témájú, általad olvasott könyvek iránt. (Az Ez élet sötétségét már olvastam.)

bebai · http://cseremix.hu 2008.05.07. 20:03:44

Kedves Mengyelejev!
Nagy örömmel osztok meg Veled mindent, amihez csak hozzátudtam jutni.
A témában az egyik legjobban "dokumentált" könyv Derek Prince Égi háború c. műve.
Most sietek, de holnapra szedek össze Neked még sok érdekességet, amiket az évek során olvastam és hozzásegítettek a látóköröm bövüléséhez. Az Úr világossága és szeretete kísérje munkádat!!!!

bebai 2008.05.07. 22:44:42

Kedves Mengyelejev!

Néhány könyv, amit ajánlanék Neked:

H.Rohrbach: Láthatatlan hatalmasságok és az Úr Jézus Krisztus hatalma

G.R.Brinke: A túlvilágról

Csia Lajos: A Jelenések könyve a mai kor tükrében

Peter Wagner:Területi szellemek

Ez az utóbbi kimondottan az általad említett témáról szól, nevezetesen, hogy milyen módon van felosztva a bolygó légtere angyal-fejedelmek között.Ezen a linken PDF formátumban is letölthető:

mek.oszk.hu/00100/00196/

Elragadott 2008.05.24. 10:29:52



Kedves mengyelejev!


Gábor vagyok ,és örömmel küldök Neked egy könyvet ,mely a szellemi harcokról szól! Erre a címre írjál és megy a könyv totál ingyen! E - mail : jezustan@freemail.hu
süti beállítások módosítása