Friss topikok

  • egypuputeve: Szerintem a kettő együtt jár, nem lehet szétválasztani. Viszont ok és okozat viszony fellelhető. D... (2012.08.10. 00:07) ELEVE ELRENDELT SZABAD AKARAT
  • bebai: Kedves Melody! Köszönöm kedves szavaidat. Amint látható több éve nem jöttem új bejegyzéssel erre... (2010.04.20. 20:16) LELKI GYOMORGÖRCS-OLDÓ
  • bebai: Kedves ixipszilon! Köszönöm érdekes és újszerű fejtegetésedet Babilonról. Szívesen olvasnék még to... (2008.12.08. 17:41) A NAGY, PARÁZNA BABILON
  • bebai: Kedves zuzm0! A cikk írója egy -sajnos- világjelenségre hívja fel a figyelmet, és számomra azért i... (2008.11.22. 13:19) PARÁZNA SZELLEM, TESTI ÉLET
  • fairi: "Tehát: ha pld. én azt mondom pont neked, hogy az evo-t fogadom el, de azért azt is mondom, hogy v... (2008.10.31. 00:54) A ZSIDÓ MONOTEIZMUS EREDETE

EGY VALÓDI FÖLDÖNKÍVÜLI

2008.05.05. 11:02 | bebai | 47 komment

Címkék: ufo vér üdvösség pilátus hírnök

Egy kis kitérő a „földönkívüli létről”.

Ebben az értelemben szinte mindenki az UFO-kra asszociál, pedig már a megnevezés: Unidentified Flying Object, is némileg megtévesztő, ugyanis a közhiedelemmel ellentétben az UFO-k nem mindig repülnek, és többnyire nem is „tárgyak” ill. nagyon is élőnek látszó tárgyak.

Nincs ebben a blogban hely elegendő arra, hogy felsorolásba kezdjek az UFO megtapasztalásokról, elég, ha rákattintunk a kulcsszóra és akár pld. a YouToub-on özönlenek a „képi bizonyítékok.” Az ügy komolyságát alaposan aláássa az a tény, hogy egyénileg dönthető el, melyiket fogadjuk el valóságnak!

Én mindenesetre megvizsgálom a hiteles forrást, vissza a legrégebbi írásos bizonyítékhoz, a Bibliához. ( A továbbiakban is minden infót a Bibliából merítek és ennek alapján értelmezek, bár ezt a tényt nem fogom állandóan hangsúlyozni.)

A bibliai tudósítások „földönkívüliekről”olyan nagy számban vannak, hogy meg sem kísérlem itt felsorolni, de a későbbiekben részletesen is elemzem azokat.

Hely hiány miatt csupán Jézusról beszélnék, mivel az Ő Személye,- most küldetésétől függetlenül-azért lényeges, mert emberi testben élt itt. Azonban az Ő teste minden más emberi testtől különbözött, mert Isten neki külön testet alkotott. ( Zsid.10;5 ) Lejegyzett beszélgetései során gyakran utalt is másik világból való származására, pld. Pilátusnál. (János 18;36.) Általában nagy felzúdulást keltett ezekkel a kijelentéseivel, még a legközelebbi barátai is nehezen hittek neki. Hányszor beszélt róla, hogy visszamegy oda, ahonnan jött, de csak néztek rá értetlenül. Akkor vált csak valósággá, amikor halála után nemcsak üresen találták a sírját, ráadásul a sírban újabb földönkívüli hírnök figyelmeztette őket a feltámadás tényére.(Márk 16; 6-7.) Akkor már Jézus feltámadott teste nem volt alávetve az ismert fizikai törvényeknek, és hogy megnyugodjanak mindazok, akik némiképp idegesen hessegetik el a saját haláluk gondolatát, Jézus bíztató szavait idézem:

„Én vagyok a feltámadás és az élet: aki hisz énbennem, ha meghal is, él;

És aki csak él, és hisz énbennem, soha meg nem hal.” (János 11; 25-26.)

Kérdezheted, hogy most akkor nem halok meg, vagy mégis?

Ezen a blogon már utaltam rá, hogy az üdvösséggel együtt jár a halál elerőtlenedése Jézus győzelme miatt, a Halál nevezetű sötét angyali fejedelem felett. Azonban, mivel Isten az Univerzumot tökéletes törvények szerint kormányozza, a felmentő ítélet csakis Jézus vérében van! Ahogyan sok ezer évvel ezelőtt eljött a pusztító angyali harcos Egyiptom földjére, és csak azokat kerülte el, akiknek ajtaja vérrel volt behintve, (2.Mózes 12;13.) ugyanúgy a mostani életünk végén is csak Jézus vérének fedezékében menekülhetünk meg a Halál sötét erőinek hatalmából. (János 6; 54.)Egyáltalán: az egész Univerzum szellemi egyensúlyának helyreállítása áll vagy bukik Jézus vérén!

Vajon miért fordít ilyen kiemelt figyelmet a mindenség Alkotója egy ilyen aprócska kis bolygó némileg elszemtelenedett lakóinak?


(folytatom hamarosan)

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://foldonkivuliszemmel.blog.hu/api/trackback/id/tr13454587

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: drainage grate suppliers 2018.02.26. 22:17:32

Bicikli bolt - A kerékpár defektről - Bicikli bolt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elragadott 2008.05.15. 09:04:02

Egy másik Földönkívüli vagyok , Gábor a nevem. Én is ismerem Jézust ,mert 1982 november 11 - én a délutáni órákban megszólított és kijelentette ,hogy hamarosan megfogok halni.

Ez hétórával később be is következett ,így az Ő Mennyei Országába kerültem egyetlen szempillantásnyi idő alatt. Beutaztam a Szent Szellem által a teljes mindenséget , majd Jézus Krisztus ölelő és Teremtői szerető karjaiban találtam magam.


Számomra rendkívül érdekes Földönkívüli és testenkívüli kalandban volt részem ,amit le is jegyeztem. Persze a történteknek csak egy részét írhattam le ,mert a könyv előállítási tarifája erősen behatárolta ,hogy mit írhatok le a végtelen történetből.


Amit azonban megírtam ,az az , hogy én is csak akkor 1982 -ben , mint 18 - éves kölyök ismertem meg Jézust és önmagamat is. Addig Jézus csak egy történelmi személy volt számomra ,akit azok ölettek meg ,akiknek várniuk kellett Rá. Ezért nem is értettem meg Jézus művét, és túlléptem akkoriban ezen az érthetetlen eseményen.


1982 -ben önmagam hamisítatlan romlott emberi természetével is szembesített Jézus ,mert addig azt hittem magamról ,hogy én alapjában véve jó gyerek vagyok ,hiszen embert és állatot nem öltem ,nem tettem semmi kirívóan rosszat ,stb..

Jézus megmutatta ,hogy MINDEN AMIT NEM SZERETETBŐL TETTEM AZ A BŰN! Azóta másként látom az ÉLET és a halál értelmét és végcéljukat is.

Akit érdekel a történetem ,annak szívesen megküldöm a Mail címére a könyvem anyagát INGYEN.


Sok Földönkívüli szerepel a leírásomban. Nos egyenlőre ennyit akartam közölni ,várom az érdeklődőket a következő címre : jezustan@freemail.hu

Tisztelettel a Magyar rejtélyes idegen.

bebai 2008.05.15. 10:17:07

Kedves Gábor.
Mielőtt bármit is írnék a hsz-edre, szeretnék megismerkedni a könyved tartalmával. csak remélni tudom, hogy tapasztalatodat megvizsgáltad a Biblia tükrében, mivel ez az egyetlen hiteles mérce kezünkben annak érdekében, hogy ami velünk történik, ne legyen az ellenség műve : Tudjuk, hogy ő elképesztő dolgokat tud produkálnia, ahogy a nevében is áll: Diabolosz (Összezavaró)
Mindenesetre szeretettel üdvözöllek itt a blogomon.

fair-i 2008.05.15. 20:51:29

"csak remélni tudom, hogy tapasztalatodat megvizsgáltad a Biblia tükrében" jah azt tudod h a újszövetség részt csak Jézus halála után 100 évvel rakták össze és önkényesen nem kanonizáltak részeket,főleg azokat amik nem illett bele az egyház politikai ambícióiba!:D
Holt tengeri tekercsek,kopt egyház tekercsei stb.stb.stb!
Biblia nem az igazság,főleg az Újszövetség,hanem inkább emberi célok játékszere lett!
Ószövetség része meg ismeretlen eredetű,eredeti nyelve arámi volt!Ám azt is ember írta,az biztos!

bebai 2008.05.15. 22:07:41

A Holt tengeri tekercseket pár évtizede találták meg és épp az a döbbenetes, hogy szinte szó szerint tartalmazza (pld.Ésaiás könyve, stb) azt, ami jelenleg is a kezünkben tartunk, bizonyítékul, hogy ennyi időn át semmit nem változtattak rajta. A kopt iratok meg egyéb apokrifek azért nem kerültek bele, mivel a Biblia nem emberi eredetű, bár emberi kezek írták le, de szerzője a Szent Szellem, Aki bizonyította azt, hogy Isten műve és melyik emberi alkotás. A vallást nem érdemes belekeverni, mert pontosan a vallások IGYEKEZTEK saját érdekeiknek megfelelően kicsavarni (ebből lett pld. az inkvizíció, meg a vallásháborúk) Sokáig a katolikus vallásban pld. nem is fordították le nemzeti nyelvre, nehogy a "mezei" hívők megértsék és rádöbbenjenek, hogy csúfosan be lettek csapva. Kód nélkül nem lehet a Bibliát értelmezni, csak csűrni csavarni.

ÉN 2008.05.15. 22:08:02

Hm... Bebai, az az igazság, hogy semmi bizonyítékot nem találtak arra, hogy ami Égyiptomban történt, az valóban megtörtént. Még az égyiptomi történelem sem említ semmiféle "bevonulást".

bebai 2008.05.15. 22:17:48

Én pld. Josephus Flaviust is elég szavahihetőnek tartom, bár tudom ez elég gyenge érv. Nekem elégségesek a bibliai leírások.

fair-i 2008.05.15. 23:13:08

"A vallást nem érdemes belekeverni, mert pontosan a vallások IGYEKEZTEK saját érdekeiknek megfelelően kicsavarni " ha ezt te is tudod,miért vagy biztos ennyire hogy a Biblia nem a saját ÉRDEKEIK SZERINT CSINÁLTÁK?????
igazságot nem saját kényük szerint csinálták!
"Kód nélkül nem lehet a Bibliát értelmezni, csak csűrni csavarni."
Honnan tudjam TIED AZ IGAZI kód??????
SOKAN MONDTÁK ezt már,de csak egy újabb csűrés csavarás lett belőle!
Miből tudod hogy valóban "isten" adta a kulcsot,és nem mondjuk a "sátán"!tudom ő azt mondta hogy ő az "isten",
és mivel őt nem érdemes firtatni,mert meghalsz!EZ NEM bizonyíték,csak ámítás!
te is azt csinálod mint a többiek,csűrsz,csavarsz!Egy "kód" alapján!

bebai 2008.05.15. 23:54:12

Onnan tudom, hogy Isten adta a kulcsot, hogy közösségben élek Jézussal. Ő a világegyetem legcsodálatosabb Személye. Kicsoda szeret úgy egy bűnözőt(ez én voltam)hogy hajlandó meghalni helyette, amikor halálra ítélik.
Egy szeretetreméltó személyért még csak -csak meghalna valaki, de egy elvetemült bűnözőért?
És csak csodálkozzál, de én ezért végtelenül hálás vagyok Neki! Nem kényszerít hogy szeressem, de nem tudom nem szeretni, és elfelejteni sem, hogy képes volt kínhalált vállalni miattam. A Biblia szerzője Ő maga. (AZ Ige testté lett.Ján.1,1) Ez az Ige=Jézus. Azért lett testté, mert Istenként nem lehetett volna megölni.Vállalta önként, hogy megmentsen! Hát hogyne szeretném! Ez a szabad akarat.
A Vele való közösségből származik a Biblia megértésének kulcsa is.

fair-i 2008.05.16. 00:39:39

Ha Jézus halhatatlan,szted érdekli hogy megölik!Tudta van neki biztos helye,na csinálunk ezeknek a pór népségnek egy kis bulit!
"Isten adta a kulcsot" milyen kulcsot?minden harmadik sort olvass a Bibliából vagy tépd ki a lapokat a Fibonacci sor alapján,és a maradékot olvasd el?

Egyáltalán hogy jelent meg,becsöngetett a kapun?
Vmi segédanyag?Baleseti oxigénhiány?Műtéti stressz?
Igazából nem azt kérdeztem.mit gondolsz Jézusról,hanem tudod tényleg Jézus/isten adta a kulcsot??
lehet ő a sátán,csak megfelelően tálalta magát, vagy vmiféle stressz hatására lettek a látomások,egészet egy pszichiátraia kórkép generálja(emberi öntudat hihetetlen sebezhető,pár agypálya megsérül borzalmas dolgok történhetnek)vagy csak úgy megjelentek(spontán)?
Ám unatkozó ember is lehetsz,és mindenféle fantáziádat kitálalod,de közben lassan te is elhiszed,mondjuk erre a jó a blog(ilyenekre is ki van találva,mégse szórólapon osztod az embereknek ezt)!
vagy csak egy jót szórakozol a beírásokon( a válaszokon),ám mivel elég cifra,felépített minden válaszod,és nem most találod ki rögtönözve,ennek nem magas a valószínűsége!
vagy lehet tényleg Jézus mondja a tutit,ám ennek közelít az előzőhöz!

"A Biblia szerzője Ő maga" a szerző:emberek,i.sz 50-100 között állították össze,megbízásból!Akkori vezetők szája íze szerint!

"megmentsen! Hát hogyne szeretném! Ez a szabad akarat."
mitől ment meg?Sátántól?Igazság a halál után derül ki,ez a pech!Mindenki tudja a tutit,de valójában senki nem tud semmit!

nyekk 2008.05.17. 18:24:03

...Csak röpke tisztázásképen, ha valaki esetleg nem értené pontosan. Az UFO(Unidentified Flying Object - Meghatározatlan Repülő Tárgy) és az E.T.(Extra Terrestial - Földönkívüli), némiképp két különböző dolgot jelent.

Ami ennél kicsivel fontosabb, hogy elég viccesnek tűnik az a földönkívüli - már bocs, hogy ezt írom -, aki földönkívüliként az újszövetséget fejtegeti a földbolygón. Csak mellékesen jegyzem meg, kedves barátaim, hogy egy valamirevaló földönkívüli semmiképpen nem pazarolná az idejét az Újszövetségre, főleg azzal a tudattal, hogy számos, nagyságrendekkel értékesebb mű található az univerzumban.

bebai 2008.05.17. 23:51:15

A Bibliában pont az a szép, hogy természetfeletti (tehát nem földi, fizkai eredetű, azaz földönkívüli Személy áll a középpontjában. Miért zavar, ha nevén nevezem a dolgokat?

ÉN 2008.05.19. 15:44:08

Tisztelt Nyekk! Remélem ebben az esetben a Mahábhárata-ra is gondoltál, s az egyéb távolkeleti írásokra is. Ajánlom figyelmedbe Bebai, hacsak nem a Sátán művének, mint hiteltelen forrásnak tekinted.

bebai 2008.05.19. 16:34:59

A Sátán művei NEM hiteltelen források, "csupán" az ellenség művei: nem a te ellenségedé, hanem az enyém! Mielőtt ezt is félreérted)

fairi 2008.05.19. 17:14:14

"Remélem ebben az esetben a Mahábhárata-ra is gondoltál, s az egyéb távolkeleti írásokra is" hallottam róluk,idézeteket is olvastam belőlük,főleg az UFO újság szereti!
Szívesebben végigolvasnám,ha lenne jó fordítás mint a bibliát!
Indiaikanak jobb a képzeletvilága mint a közelkeletieknek!
Benne levő történetek mellett a a Star Wars elbújhat!:D
Sztorik mennyire hitelesek és mennyire kell mint szimbólum értelmezni nehéz kérdés!Ám ha 10% igazság is van,akkor sokkal izgibb az emberiség története mint állítják a tudósok!
Régészeti leletek nem bizonyítják,nehogy azt állítsd "ÉN" hogy a tudósok eldugták!
persze lehet hogy valójában hasonló cél volt mint a Star Wars-sal nekünk,csak idő folytával új feladatott kapott!!!

"A Sátán művei NEM hiteltelen források" bebai tőled más választ nem is vártam, ha a látóköröd picit tágítanád.......

ÉN 2008.05.19. 18:58:48

Tisztelt Fairi! Nem kellett senkinek eldugnia... csupán nevetségessé teszik azokat, akik másképpen látják a dolgokat. Ennek ellenére az egyház ma is hivatalosan elismert intézmény, s milliók veszik komolyan. Egy szent mise ma elfogadott, de ha "ufo-hívőkről" hallanak, harsányan röhögnek.

Az UFO újság meg kit érdekel? Mert engem nem, ebben biztos lehetsz.

fairi 2008.05.19. 19:58:57

ÉN:
A vakhívők mindenen röhögnek ami nincs benne a Bibliájukban!
Logiksuan gondolkodnak,de mikor a Biblia szóba kerül agyuk percek alatt beáll deltahullámra és onnantól nem érdemes vitatkozni velük!
neki mindegy UFo avgy mi!
Én a könyvet véleményeztem,nem az UFO kérdésbe mentem bele,az nehéz kérdés....

Elragadott 2008.05.21. 13:49:48

Kedves bebai!


Bocs ,hogy csak most válaszolok lérdésedre ,de most érek rá. Természetesen én MINDENT A SZENT ÍRÁS HAMISÍTATLAN FÉNYÉBEN vizsgálok meg ,így az EGYETLEN MÉRCE számomra A BIBLIA ,Isten kijelentett írott és kimondott SZAVA.


A könyvemben azért akadnak olyan kijelentések is ,amelyekről Az Úr nem szólhatott myíltan , mert sok mondanivalója lett volna ,de nem bírtuk volna befogadni -megérteni azt.


Jézussal való ,sőtt a teljes Szent Háromsággal való találkozásom ,szemtől szemben , természetesen túlnő , azon a szinten ,melyet a testben élő ember számára , az emberi kicsinységhez ,alkalmazkodva kijelntett Isten.

Ha mindőnk Jézushoz ,jut ,akkor már nem lesz több kérdeznivalónk ,de addig , ahogy Pál elmondja ," töredékes a tudásunk is." Én az általam megélteknek egy piciny szeletét adom embertársaimnak ,mert azokat amiket Istenem nekem adott ,emberi szív ,szem ,fül és értelem be nem fogadhatja a bukott testben. Ezért a Szent Szellem állandó vezetését kell követnünk ,mert Ő ESZÜNKEBE juttat MINDENT és tanít ,és mutat sok olyan dolgot ,amiket cskis a jelen időben mutathat meg ,mert az ideje most jött el. " Ideje van mindennek!"

Tehát a Szent Szellem is a mában sokmindent elmond és még elis fog mondani ,amit a korábbi időkben nem tehetett meg. Ma már ,amikor egy halott monitort bámulva a vélemények ,emberi gondolatok csakúgy suhannak az emberek között ,ma már többet megérthetünk ,de a teljességtől nagyon távol vagyunk.


Isten ,ezért annyit írt meg ,amennyi az üdvösségübkhöz ,mások üdvösségre jutásához fontos ,és amikkel hitelesen lehet igazolni az Ó és új szövetség valóságos Istennel való összekapcsolódottságát.


A Szent Írásban minden benne van ,kódolva ,amely kódot ,csakis Isten kinyilatkoztatása által lehet megérteni ,egyébként A Biblia csak egy nehezen vagy sehogyan sem értelmezhető könyv ,száraz könyvanyagnak ható ,valami mely ellentmondásos is.


Mielőtt Istennel találkoztam ,én sem értettem egy mukkot sem az Írásból ,igaz nem is tanulmányoztam behatóan ,sőtt sehogy. Szépen írtok egymásnak az emberekkel ,de tudnod kell ,hogyha Isten érintését nem fogadják el az emberek ,akkor életük végéig csak vitatkozni fogtok.


Az elméjével tapogatózó ember nem értheti mindazt ,amit Isten Szellem szerint és szellem számára közvetít. Persze én is a nem hívő emberket az elméjüknél fogva ragadom meg ,és idővel már fogékonyságot mutatnak Jézus irányába. De ez egy hosszú küzdelem ,mert az embereket fogva tartja a sátán. Ezért is imádsággal és szeretettel lehet csak kiragadni őket abból az állapotból ,amit Jézus a halál szellemi állapotának definiáll.

Bár hatmilliárd hatszázmillió gyermeke van Ádáméknak ,mégis a többségük szellemében és lekében halott ,mert nem hisz az Isten egyszülött Fiában ,Jézusban. Hit nélkül ,pedig nincs örök élet ,csak örök létezés ,de amint én átéltem 1982 .nov 11 -12 én a létezés egy nagy nulla ,az Isten állandóan pulzálló szeretetéhez képest. Élni csak Istennel lehet ,de létezni , ott a pokol ,az alvilág és a halál.


Jézus engem választott , én meg Őt, de Jézus már akkor melettem és MINDEN EMBER MELLETT döntött ,amikor még senkit és semmit se alkotott meg az Atyával.

Egyenlőre szerintem ez egy rövid válasznak megteszi. Ha van netem ,akkor a reflektációkra írok ,de akit érdekel ,hogy Isten miért is szereti annyira ,annak megküldöm ingyen a könyvem anyagát. : e -mail : jezustan@freemail.hu

Mindenkinek szép napot kívánok ,Én ,a földönkívüli ,az az Gábor.

Elragadott 2008.05.21. 14:26:43



Kedves nyekk!

Én is egy Földönkívüli vagyok ,és örömmel töltök időt az Újszövetség tanulmányozásával! Miért? Mert nekünk Földönkívülieknek az a dolgunk ,hogy például Neked tanuságot tegyünk a legfőbb Földönkívüliről Istenről és Jézusról.

Igazából ÉRTED vagyunk a Földön ,mert ezen A FÖLDÖN ADTA ÉLETÉT ÉRTED is A legfőbb Földönkívüli ,Jézus , Akiről szól az Újszövetség, de az Ó is Róla prófétál ,előre. Minden Jézusról szól és ezt Te is érzed szerintem, és ha olvasod is ,akkor meg tudod is.

Annyira fontos Földije vagy Jézusnak a legfőbb Földönkívülinek ,aki e Földre tette a lábát ,hogy földönkívüliek seregével vagy a mában körülvéve.

Mi csak szeretünk Téged és győzködünk ,amolyan agitáló földönkívüli vagyok a Te javadra. Azt hiszem első levélnek ez elmegy ,így itt most megállok és ha van kérdésed amint tudok írok. Addig se felejtsd ,hogy a teljes mindenségben , amit én már beutaztam ,abban a Te Földeden ,Te vagy az a KINCS , Akiért Isten egyszülött Fia töri a mában is Magát. Valóban sok mű van a nagy világmindenségben ,de CSAK EGY AZ IGAZI ,a többi hamis. Én magam 1982 után , sok olyan írást elolvastam ,amik állítólagosan Istentől erednek ,de mindről kiderült ,hogy csupán az EMBERISÉGET összezavaró sátán irományaival van dolgom. Történt aztán ,hogy Isten megérintett és én végleg elfogadtam Őt testben is. Addig ugyanis csak a szellememet adtam Neki ( 1982 - 1989 ).

Amint Isten Szellemével láttam ,a Szent Írás " életre kelt " az én , addig pusztán emberi látás módom mellett ,és azóta ezt a kapcsolatot tartjuk ,mint bebai.

Olvasd el azokat a remekműveket ,amikre gondolsz ,ha Földi eredetűek ,és nézd meg ,hogy a halál ,a betegség , bánat , öregedés ellen VAN E bármilyen JÓ MEGOLDÁSA ,vagy nincsen. Ha csak Jézus munkásságában találsz EMBER énednek problémáira MEGOLDÁSOKAT ,ne lepődj meg. Én az elmúlt majd 44 - évet direkt Isten keresésével töltöttem el. Ne mond nekem azt ,hogy Téged nem érdekel ,hogy az örökkévalóságban mi vár Rád! Ha ez így lenne ,akkor Te ezen a fórumon NEM jelentél volna meg. Én annyit azért megértettem az EMBERRŐL ,hogy az olyan , mint Te AZ KERESŐ - KUTATÓ EMBER ,Akinek kell a TELJES IGAZSÁG! Neked is örömmel megküldöm a könyvem anyagát , amiben megírtam miként találkoztam Istennel és milyen a nagy mindenség testen kívül , és más egyebeket is megírtam röviden ,TE ÉRTED IS!
email : jezustan@freemail.hu

Üdv ,Neked és mindenkinek A Názáreti Jézus nevében. Gábortól. Ámen.

bebai · http://cseremix.hu 2008.05.21. 14:33:48

Kedves Gábor!
Köszönöm, hogy itt vagy és megosztod ezen a blogon is az Igazság beszédeit! Várom továbbra is Élettel teli szavaidat. Szeretettel üdvözöl: bebai

ÉN 2008.05.21. 17:38:29

Méghogy élettel teli szavak. Hahh... tudod mi a vicces bennetek? Hogy ugyanolyan esztelen fanatisták vagytok, mint a közel-keletiek. Számukra Allah az egyetlen, s erről szentül meg vannak győződve, ők éppúgy hamisnak vélnek titeket, mint ti őket. Semmivel sem vagytok külömbbek náluk. Ha itt most nem egy ilyen rendszer működne, sok halottat tudhatnánk a föld alatt a hitetek miatt. Méghogy a ti hitetek az igaz, s a szent, s a megtámadhatatlan! Ostoba fanatizmus, semmi más.

Egy valamire megkérlek Téged Elragadott, s mindenki mást... értem ha lehet, ne imádkozzatok! Még csak meg se próbáljátok! Ha ezt megteszi egyikőtök is, átkozott legyen hetedíziglen, s ne hagyja nyugodni őt a Sátán amíg meg nem hal! Nem kell kiragadni, jól érzem magam a Sátán "fogságában". Köszönöm, a szabad választás az ENYÉM.

Mindazonáltal, nem tudom, hogy van merszed olyat kijelenteni, hogy más írás csakis a Sátán irománya lehet?! Hogy lehet kijelenteni egy ilyet a Mahábhárata-ról például? Gondolom a buddhisták is mind a Sátán-t követik, s egyáltalán, aki nem veletek van, az ellenetek van, a Sátán oldalán. Nevetséges vagy.

Elragadott 2008.05.21. 20:44:25



Kedves Én!


Az Élettel teli SZAVAK nem tőlünk erednek ,de belőlünk áradnak az emberek üdvösségére. Jézus az ÖRÖK ÉLETRE szökellő kútfő ,Akinek szívéből ,áldott beszéde a Földet teljesen megöntözi. Isten -Jahve Izráelt választotta ki magának szent Népéül ,de Krisztus váltság áldozata óta ,minden ember szabad utat kapott az Atyához.

Egy Nép ,Nemzet vagy EMBER sincsen kirekesztve ,eltaszítva a SZERETET Istenétől! Én nem konkrét könyveket ,vallási írásokat említettem , csak azt ,hogy már jónéhányat kitanulmányoztam ,DE ÉLETET ADÓ ÍRÁST csakis A Szent Írásban leltem. Isten ellen menetelni sem egyéneknek ,sem Nemzeteknek nem ajánlatos ,mert ha a mában Isten ügye látszólag vesztésre is áll ,én már láttam testen kívül ,miként arat a mindenséget megrengető , mindent elsöprő győzelmet.

Ami késik , az azörökkévalósághoz képest sem múlik ,mert ami nekünk sokára beteljesedő ,az isten előtt egyetlen kicsi pillanat tört része. Hogy nem vagyunk mi sem különbek ,mint más emberek? Jól írod ,kedves Én! Minden ember bűnben született ,és minden embert Krisztus váltott meg! Érted is felment a KERESZTRE , hogy kifizesse a váltságodat.


Jó Izráel Istenének a gyermekének lennem ,mert Ő az EGYETLEN ISTEN égen ,mennyen ,és a Földön is. Övé a mindenség ,örüljön a Föld! Nem a mi hitünk az igaz ,hanem KRISZTUS AZ IGAZ HIT FORRÁSA és Maga AZ IGAZSÁG ,ezért mi bebaival Benne hiszünk. Minket Ő szabadított meg minden gyarlóságunktól és álnok bűneinktől. Ez Rád is igaz , és bár azt írod nem imádkozzunk érted ,erre nem tudunk ígéretet adni ,hiszen Jézustól megtanultuk ,hogy MINDEN EMBERÉRT IMÁDKOZNI KELL. Jézus még kivégzőiért is imádkozott. Miért fáj az Neked , ha mi a javadat ,akarjuk?

Ezt nem Te kéred ,hanem a sátán ,akiről azt írod ,hogy Neked jó a fogságában élned. Ha tudnád ,milyen Isten "fogságában" ÉLNI SZABADON ,akkor a sátán adta szabadságoddal azonnal megszakítanád a kapcsolatodat. Átkot is kilátásba helyeztél! Nos rossz hírem van számodra ,mert nem fog az átok rajtam ,sohasem fogott, Isten a sátán által kívánt gonoszt semmissé teszi. Azt eltaláltad ,hogy életem végéig fog gyötörni a sátán ,mert ezt nekem személyesen is bejelentette 1982 nov 12 -én és fogadalmat tett ,hogy én is pokolba kerülök. Jézus azonban nevet az efféle fogadalmakon ,mert a sátánt végleg elítélte ,hatalma annyi ,mint egy döglött macskának ,és ami maradt neki ,az is leketyeg másodperceken belül. Ha az a másodperc újabb 2OOO - év lenne vagy még több az sem idő ,hiszen mindent az örökkévalósághoz kell mérni.


Hogy hogy merészelem kijelenteni , hogy sok okkult írás a sátán műve? Isten jelentette ki a Szent Írásban ,ezért én csak az Ő Szavait szólom ,és magam is 24 órás hadban állok a sátánnal és angyalaival. Kemény scata ,bár legyőzött ellenség ,mégis Jézus ezt az utolsó küzdelmet a Benne hívőkkel vívja meg ,hogy így mi is győztesek lehessünk a sátán felett. Bizony hamar a lábunk alá alázza az Isten a sátánt.


Ha nem élek addig már ,hogy testben meglássam ,a mennyből látni fogom ,és ott már én sem egy erőtlen kis emberke leszek ,de roppant erejű fehér lovon ülő hős. És bebainak is ez a hatalom adatott ,mégha a koronája és királyi méltósága a mában nem is látható szemmel. Természetesen a szabad akaratod tisztelem ,de Neked is megkell értened minket. Mi tudjuk KICSODA AZ IGAZSÁG ,így amég lehet szólni Hozzád ,addig ezt megtesszük. Ha nem írsz ,nem válaszolunk ,ha írsz ,akkor Te sem érzed magad jól a sátán csapdájában ,egyébként mit keresnél egy keresztény fórumon?

Én igen jó kapcsolatban vagyok minden Nemzet gyermekeivel ,nem ítélem őket el ,ezért a keresztények EGY MÁS NEMZETISÉGŰ EMBERT SEM ÖLNÉNEK MEG , mert ők maguk is minden nemzetből népből ,törzsből és nyelvből lettek összegyűjtve a Föld egészéről. ( Jelenések könyve 7 , 9 - től. ) Nem mi vagyunk az emberiség ellensége ,hanem a sátán ,az embergyilkos kezdettől fogva. ( János örömhíre 8 , 31 - 47. )

A Buddhisták sem a sátánt követik ,hanem Buddha filozófiáját vallják! Nincsen a Buddhistákkal se semmi bajom ,igen emberszertő emberek , én magam is ismerek közéjük valókat. India filózófiával foglalkozó barátom is van ,és sorolhatnám.. Istennek és nekünk SOHASEM AZ EMBER AZ ELLENSÉGÜNK ,csakis az aki megtéveszti az embert ,a nagy átverő -pakizátor , aki az Istent utánozván istent játszik a Föld nevű bolygón ,de más galaxisok népeit is rettegésben tartja. Én , Gábor vagyok rá a tanú ,hogy a mindenségben a sátán az anyagi ,félanyagi ,antianyagi , és egyéb néven nem nevezhető világokban is óriási pusztítást végez és végzett.

Mégis A Földet szereti a legjobban ,mert Te is EMBER = ISTEN KÉPMÁS VAGY. Ezért mindenki ,aki EMBER potenciális célpontja. Lehet ,sőtt biztos ,hogy ezt Te nem így éled meg ,de ennek csak az az oka , hogy Istennel nem találkoztál még. Ha mindég egy sötét bányában élnének az emberek ,azt természetes életközegüknek fognák fel. ha valaki kijutna egy járaton a munka közben a fényre ,és ott a nap átmelegítené megfagyott szívét ,már soha többé nem kívánna a sötétségbe vissza menni. Ha azonban azt mondanák ,a fentiek ,hogy menj csak vissza és meséld el ,mik vannak a napos oldalon ,akkor a többi bányában élő ember azt hihetné ,hogy a munka az eszét vette az eltévedt társuknak. Ha azonban megmutatná az UTAT , hogy merre is jutott a felszínre és többen követnék ,már egyre többen vallanák egybehangzóan azt ,hogy IGENIS van egy jobb világ ,ahol FÉNY és MELEG van, és bőséges a termés ,és nem kell szűkösen kuporogni a Föld mélyén.

Fanatikusságunknak ,ha ez annak nevezhető ez az OKA ,kedves Én! Mi ,bebai és én ,meg majd három milliárdan ebben hiszünk ,de nem csak hiszünk ,hanem személyes megtapasztalás alapján TUDJUK , KI AZ IGAZSÁG. Azt , hogy Téged is szeressünk ,még Te se ,sőtt a sátán se tudja megakadályozni. Egyet tehet! Nem engedi Neked ,hogy többé írjál. ha mégis írsz ,akkor nem jó neked a sátán bibliája és Te is a felszín melegét keresed ,mint ahogyan én is lázasan kerestem kölyökkoromtól fogva ,ugyanis amit a Földön láttam az úgy önmagában nem volt egy logikus rendszer.


Megszületünk ,hogy meghaljunk! A világra jövünk ,na de honnét ,és minek? Elhagyjuk a világot ,kileheljük a lelkünket! Jó ,de hová jutunk ,ki fogad minket és mit teszünk új világunkban? Engem ezek a kérdések érdekeltek és mindenkit totál gerincre vágtam a kérdéseimmel. Egy felnőtt sem tudott jó válaszokat adni egy kicsi gyereknek ,csakis Isten tudta megadni az összes kérdésemre a jó válaszokat.

Szóval ne gondold ,hogy Téged nem szeretünk ,vagy mások ellenségei lennénk. Az ember sajátmaga ellensége elsősorban. Ezt a saját életemből ,de pár ezer ember életéből is jól tudom ,ugyanis volt időm sok sok emberrel beszélgetnem. Voltak egyetemi tanárok ,kutatók és más híres neves emberek ,és mindenféle mesterséget űző emberi lény ,egészen a kicsi gyerekekig. Egyben MIND KÖZÖSEK voltak és voltunk , MINDŐNKNEK A SZERETET volt a hiánycikkünk!

Mindőnk anyától és apától született, mindőnknek Ádám és Éva volt az őse ,és ők meg Isten első EMBERPÁRJA voltak. Mindenki ha bántva érezte magát ,sírt, ha megbecsülésben volt része örült, ha éhes volt enni kívánt ,ha fázott ruha után indult ,ha megbetegedett ,Istenhez könyörgött hívő és nem hívő egyformán. Látod kedves ÉN , hogy nem vagyunk mások Te és én ,csak a sátán akarja az ellenkezőjét elhitetni mindenkivel. Idő kérdése és Te sem hiszel már neki ,mert amiket leírtam Te magad is így ismered, mégha igyekszel is az álláspontodat védelmezni ,ami nem is a Tiéd ,nem emberi ideológia ,amiről beszélsz ,hanem emberfeleti lényé ,aki a Te életedre is állandó veszélyt rejt.

Összegezve ,semilyen könyvet nem nevesítettem ,egy nép csoportot sem sértettem meg , így felháborodásod nem mindokolt. Dühöd , céltalan , ráadsul nem is a Tiéd az! Búcsúzóul annyit ,hogy ISTEN TÉGED IS SZERET ,és ha a mennyben találkozunk ,és addig nem térnél meg ,ne lepődjél meg ,ha ott is imádkoznék Érted. Túl sokat kérsz ,kedves Én! Túl sokat ,azt hogy senkise szeressen Téged ,még Te magad sem akarsz magaddal komolyan szóba állni. Kinek az érdeke ez? Mert hogy nem az Istené az tuti , nem is a Tiéd az is tuti , akkor kié? Ezen azért érdemes elgondolkodnod.

Ha írsz és megy a netem ,akkor válaszolok ,de okos kérdést tegyél fel ,mert eddig csak más véleményét hallatad!

Üdv ,neked Én ,szeretettel köszönt Gábor , egy küldött.

fairi 2008.05.21. 21:23:12

"Én nem konkrét könyveket ,vallási írásokat említettem , csak azt ,hogy már jónéhányat kitanulmányoztam ,DE ÉLETET ADÓ ÍRÁST csakis A Szent Írásban leltem. Isten ellen menetelni sem egyéneknek ,sem Nemzeteknek nem ajánlatos ,mert ha a mában Isten ügye látszólag vesztésre is áll ,én már láttam testen kívül ,miként arat a mindenséget megrengető , mindent elsöprő győzelmet."
mitől szentebb mint a többi könyv,ugyanolyan!
Biblia olvasó földönkivüliek,ez nagyon LOL:D

"Minden ember bűnben született ,és minden embert Krisztus váltott meg! Érted is felment a KERESZTRE , hogy kifizesse a váltságodat." eléggé unatkozott,megunta a mennyországot,és gondolta csináljunk vmit:D

"Ez Rád is igaz , és bár azt írod nem imádkozzunk érted ,erre nem tudunk ígéretet adni ,hiszen Jézustól megtanultuk ,hogy MINDEN EMBERÉRT IMÁDKOZNI KELL."
Én is feliratkozok,értem se kell, én se vok Istenre kíváncsi,jó hely a pokol is,fázni nem fogok,az a lényeg:P:P

"Összegezve ,semilyen könyvet nem nevesítettem ,egy nép csoportot sem sértettem meg , így felháborodásod nem mindokolt. Dühöd , céltalan , ráadsul nem is a Tiéd az!"
tudjuk a Sátán műve,mindenkibe ő oltja a kétséget,ezt már megtanultam itten!

"Túl sokat ,azt hogy senkise szeressen Téged" nem nekem szólt,de egy egoista, narcisztikusra(=Isten) nem vok kíváncsi!

Lehet mennyországban jobb,de pokolban több az ismerős!:P

ÉN 2008.05.21. 22:33:21

És várni fogok a Pandemoniumban szüntelen, tüzes vágytól égve, hogy a végső ütközeben megküzdhessünk, s remélem meg tudok semmisíteni minden hazug, álszent "igazhitűt"!

ÉN 2008.05.21. 22:42:54

Jah... ki is felejtettem, Te ne akard már a javamat szerencsétlenkém! Ki kért meg erre? Én sem akarom a javad! Nem fáj, csak a gyűlölet táplál irántad Te ostoba. És neked miért fáj, hogy nem tudsz behálózni a mocskos szekta jellegű iparkodásotokkal?

Méghogy nem tudom megakadályozni. Persze. Ez a szabad akarat mi? Tudod mit? Akkor éljetek ebben a tudatban. De arról ÉN döntök, hogy kinek engedem magam szeretni!! Hát utoljára most az egyszer, ne szeress engem! Egyikőtök se tegye! Rosszabbak vagytok mint a szcientológusok! Mi jön eztán? Be akartok szervezni, és mivel jobban tudjátok hogy NEKEM mi a jó, kényszerítetek istenkétekkel, hogy imádjam őt, és vessem magam a földre, ahogy ti, mint a férgek és kússzak előtte hason???!!!!

bebai 2008.05.22. 00:37:13

Én.
Ez egy blog és nem egy fórum, már többször leírtam. A blog az a bloggernek a személyes cuccosa, bocs. Én nem személyeskedtem senkivel, aki nem az ismerősöm, úgyhogy senki ne általánosítson. A szitkozódást nyugodtan abba lehet hagyni. EZ NEM az a hely.

bebai 2008.05.22. 00:48:15

Kedves Gábor!
Kösz, hogy helyettem is beszéltél, ma nem maradt időm a blogra.
Szeretettel várlak továbbra is!

ÉN 2008.05.22. 13:23:52

Akkor abba lehet hagyni az értem való imádkozást is, ha egyszer a kutya se kért meg rá senkit! Haragomat ez váltotta ki leginkább, én sem imádkozom senkihez azért, hogy haljon meg, vagy hogy legyen a Sátáné! Élem az életem, lehetőleg anélkül szeretném ezt tenni, hogy rejtve értem senki ne akarjon áldozatot hozni! És ha ezt valaki nem hajlandó tiszteletben tartani, akkor azt megsemmisítem. Ha más nem, szavakkal...

És Bebai, Te magad is általánosítottál már nem egyszer, ezt ne felejtsd el! Rólam is mondtál olyanokat, ami szemen szedett haugság volt. Mert én még mindig nem akarok isten lenni, hanem egy lény a világegyetemben.

Aztán pedig, nem tud érdekelni, hogy ez a személyes "cuccosod", ahogy Te fogalmaztál. Egyet tehetsz: kitiltasz, kitilttatsz, vagy pedig kitörlöd a hozzászólásaim. Szabad országban élünk, demokrácia van, jogom van a vallásszabadságomat szabadon gyakorolni és elmondani, ahogy Neked is természetesen, és a szabad vélemény kinyílvánításra. Ennyi. A szitkozódást abbahagyom, de csakis a feléd irányuló tiszteletem jeléül.

bebai 2008.05.22. 14:22:19

ÉN.

Amit írsz az általánosításomról, az csak a szövegkörnyezetéből kiragadva fedi a te mondandódat, ezt jó lenne tisztázni, mert csak addig tudunk beszélgetni, amíg nem keveredik a másik tudatos ferdítés gyanújába. Erre vonatkozik, amikor mestered sokezer éves szavait idéztem, a tudás fájára vonatkozólag, ő adta ezt az instrukciót: ha esztek belőle, olyanok lesztek, mint az Isten. Ettek, és mi vagyunk Ádám utódai, most minek sértődtél meg ezen? Az emberiség nagy többsége semmiféle istent nem tűr meg önmaga felett. Téged csak azért soroltalak ugyanide, mert előtte ecsetelted, hogy mekkora szabadságot kaptál mesteredtől. Most nincs időm szó szerint visszakeresni a szavaidat, ha rosszul idéztem a lényeget, máris visszavonom, de nekem így jött le. Tehát: a többi pár milliárddal együtt az ember BIBLIAI ÉRTELEMBEN(!!!) istent "alakít".
A blogom személyes voltára pedig azért utaltam, mert a fórumokkal ellentétben, ahol tényleg anyázás folyik, itt azért némi szava van a bloggernek a stílushoz. Kösz, a megértést.
Ami pedig az imát illeti, nekem eszembe nem jutott Veled kapcsolatban ilyesmi, nem azért mert megfenyegettél, (megtanultam kezelni az ilyen fegyvereket, mint az átok, pld.)hanem mert MINDENT a SzentSzellem irányítása alatt végzek, ha nem indít imára, az tuti, hogy nem fogok. Veled kapcsolatban nem indított, úgyhogy ezt le is zárhatjuk.

Elragadott 2008.05.22. 15:41:17



Kedves Bebai!


Örömmel írtam , Énnek és reménykedek benne ,hogy amint a " neve " is az , hogy ÉN ,így az önvalóját keresi ,amit Jézusnál meg is találhat.

Ha van jó téma ,és komolyan érdeklődő embertársunk ,akkor szívesen írok máskor is. Tisztelettel , Gábor.

Elragadott 2008.05.22. 16:32:31



Kedves Fairi!


Látod , még a földönkívüliek is A Bibliát olvassák ,ez azért már nem semmi! Vagyis annyira szent és , annyira egyedülállóan írja le Maga a Teremtő a saját milyenségét és az EMBER milyenségét ,kapcsolatuk szétszakadását ,és ismételt megujjulását , hogy A Biblia ezen értelemben véve is egyedüli leírása mindennek.


Szerinted hol van a TE EMBERI GYÖKEREIDRŐL ennyi szó ,hogy kitől származol ,miért nem vagy a mennyben és hogyan oldotta meg Isten ,hogy vissza kerülhessél? Emberi mivoltodnak Isteni származása sehol sem szerepel ilyen egyértelműen ,hiába is kutakodol!


Vannak írások ,ahol a sötét angyalok a világosság angyalainak tettetik magukat ,ugyanis valaha a mennyben éltek ,és isteneknek ,vagy magának az istennek adják ki magukat. Előírásaikkal ,reinkarnációval, fenyegetőznek ,és ha nem gondolsz valami helyes dologra ,amikor meghalsz ,akkor mondjuk egy paddá válsz ,mert arra gondoltál. Ez szerinted egy isteni kijelentés? Szerintem nem az ,csupán embereket szellemi nyomorékká változtató mese!


Sorolj fel az általad ismert könyvekből ,mely oj szentek legalább három ,de minimum egy olyan ÉRTÉKET ,amiért érdemes azt a tanítást követni! Itt most nem a szeretetre gondolok ,hanem az istenük konkrét tervére Veled kapcsolatban. Mi A TERVE azoknak az isteneknek Veled kapcsolatban? Mit adhatnak neked ,amid egyébként Neked nincsen?


Hogy unatkozott e Jézus ,amikor a mennyet elhagyta? Távolról sem! Ráért ,így alkothatott volna mégtöbb rendkívüli kozmoszt, galaxist ,vagy hozzánk hasonló lényeket is ,de bárkit és bármit is. Nem unalmában jött le ,hanem mert Te is én is és mindenki eltévedt a sokféle istenjelölt írásainak tanulmányozása során ,sőtt az Igazi Istent mindenki elfelejtette. Ember áldozatokat mutattak be ,kőnek ,fának ,szalmának ,szénának ,tűznek ,víznek.


Ha eme tudatlanság nem lett volna elég indító ok Jézus számára ,még mindég ott volt Az Atya akarata ,mely értünk emberekért szólt : " A könyvtekercsben Rólam írták ,Istenem örömmel teljesítem akaratodat! " - mondja Jézus a zsoltárokban.

Miféle akarat töltötte el örömmel Jézus szívét? Nos az , hogy egy rakás öntelt , önfejű , a maga útját járó bűnös embert MEGVÁLTSON A KERESZTEN.


Én ,Gábor is ezek közül való vagyok ,ha nem a legbűnösebb eberek egyike ,akik a Földön élnek. Értem is kifizette Jézus a váltságot ,de Érted is. Ha unatkozott volna Jézus ,akkor haragjában elpusztíthatta volna a Földet egyetlen szemoillantás alatt. Ő mégsem esendőségünkre figyelt ,és nem a bosszú vezérelte irányunkban ,hanem CSAK AZ ,HOGY SZERETETÉVEL ,kiragadjon a saját tudatlanságunkból ,istentelen életünkből és megbocsásson mindőnknek. Ennyit az unalomról! Isten egyébként sohasem unatkozik ,mert a teljes mindenséget fenntartja és SZERETI. Isten nem olyan , mint az unatkozó ember ,aki teng - leng , mert CÉLTALAN AZ ÉLETE.


Jézust nem az érdekli ,hogy Te akarod e , hogy imádkozzunk érted ,csakhogy mi megtesszük e?! Szeretünk e annyira ,mint önmagunkat? Magunkért is kérjük Istent ,hogy jó dolgunk legyen nap ,mint nap. Érted is ezt kérjük ,aztán ha Te nem fogadod el ,amit mi kiharcolunk Neked ,az már a Te szabad akaratod. Ott kezdődik a szabad akaratod ,ahol Istenét megtagadod! Mi viszont az Ő akaratáért imádkozunk ,mely A SZERETET kiteljesedése itt a földön ,miként a mennyben is. Ámen.

Isten ,tehát nem nárcisztikus ,ez emberi vonás! Hogy jobb a mennyben ,de több az ismerős a pokolban? Ez igaz! Én a pokol kapuinál is jártam. Mi van ott bent ,ahol rengeteg az ismerős? Nem tánc ,nem orgia ,nem sütögetik az ördögök az embereket ,ennél rosszabb a helyzet.

1982 nov 12 - én láttam ,amint azoknak az embereknek szellemei ,akik a bűneiket ,nem helyezték rá Jézusra ,hanem megtartották maguknak ,vagyis Szabadító nélkül haltak meg ,holott értük is meghalt Jézus ,nos ott látják 24 -órán keresztül az életük összes bűnét ,és rettenetesen szenvednek a saját hülyeségüktől. Csak elkellett volna fogadniuk ,hogy Jézus kifizette a számlájukat ,de inkább ők álták a számlát. Nos ,a kevésbé bűnös ember ,együtt raboskodik azzal ,aki sorozatgyilkos volt. Még a földi börtönökben sem mindegy ,hogy egy piti tolvajjal ülsz együtt ,vagy egy komplett pszihopatával ,aki még alszol elvágja a torkodat ,passzióból. megtette mondjuk 2O emberrel. El is ítélték érte. Röhögött rajta. A Te torkod csak egy plusz ,max ppár év ,ha már nem élet fogytos.


Ilyenek között akarsz ,visszaemlékezni az összes adósságodra , melyeket mint bűnöket megtartottál magadnak? Minden álmod ,vágyad ,szavd, írásod ,indulatod ,mindened ,amit NEM SZERETETBŐL TETTÉL ,ott tartanak fogva és nincs kiút! Ez a pokol ,és nem felnőtt gyerekek játszótere. Ez nem virtuális játék ,ahol kikapcsolják a játékot ,ott nincsen szünet SOHA.


Ezt Isten előtt írom ,a Te javadra és nem bántásodra. Szeretettel üdvözöllek, Gábor.

Elragadott 2008.05.22. 16:40:37



Kedves Én!


Senkisem akar bezervezni! A javadat meg miért ne akarnánk? Te vagy az ÉN. De ki az az Én, A Te önvalód keresése miatt adtad ezen nevet magadnak. Úgy is fordíthatnánk ,hogy KI VAGYOK ÉN?

Egy ember vagy ,Akit Isten szeret! Ezen semmit se tudsz változtatni ,hiába minden! A Te életed a Tiéd! Persze ,de mivel sem a szellemed ,sem a lelked ,sem a tested ,nem a Te - Éned produktuma , így a Teremtőd Tőled is számonkéri ,hogy miként éltél , vagy haltál mindhárommal!

Isten áldjon ,Kedves Én ,embertársam! Tisztelettel : Gábor

ÉN 2008.05.22. 17:11:48

Reménytelen vagy Elragadott... úgy csaplak be, ahogy csak akarlak, anélkül, hogy közelről ismernélek, ebben biztos lehetsz. Mert nálam az igazi ERŐ.

fairi 2008.05.22. 17:30:36

ÉN
nyugi,senki nem tud bántani!Mindenki azt irogat amit akar!
ha nekik az a jó,hogy érted imádkozhatnak akkor ad meg nekik az örömöt!Rosszabb nem lesz,ez egy blog!

Elragadott
miért írsz ilyen hosszan,majd este elolvasom,mert már közepén meguntam!Rövid tömörség sokat segít!

Elragadott 2008.05.22. 19:17:12



Kedves Én!


Valóban reménytelenül hiszek Istenben ,de teljes reménységben. Ha beakarsz csapni ,nem engem csapsz be hanem magadat. Üdv neked Én!

fairi 2008.05.23. 12:10:18

Elragadott!
válaszolok a kérdéseidre,végre van időm!

1.bekezdés:Attól hogy földönkivüliek is olvassák,nem biztos az igazság,feltéve hogy az vagy,nem csak kitalálod magadról!
Koránnak is vannak nagy tudósai az arab világba,vagyis ők is a pokolra mennek????

2.bekezdés:Afrikában,ott találták a legrégibb csontvázakat amik már emberi bélyegeket is hordoznak!
Evolúcióba beavatkozott felsőbbrendű lény vagy nem,az nem lehet bizonyítani se cáfolni!
De isten létet nem fogadom el(pont)

3. bekezdés: túlságosan leegyszerűsíted a hitüket,én is megcsinálhatom a Bibliával,eltorzítható,de jön ám a nagy sértődések....

4.bekezdés:ateistáknak szent könyve nincs,szentnek semmit nem fogadok el,innentől sztorno!
Igazság sokrétű,és könnyen torzítható,ritkán nem si érdemes megtudni!

5.bekezdés:unatkozott,vagyis ráért,igy korrekt!
Fejlett intellektuelnek borzalmas a magány,és önpusztító!kezdetben ezért élhette ki a pusztítási vágyát,most már megunta nem?

6.7 bekezdés előzőekben érintettem

8.bekezdés:személyes téveszméid,sorsod nem érdekel!
Ha beteg vagy,kezeltesd magad,vannak modern gyógyszerek amik hallucinációk ellen használnak!Pszichológust nem ártana meglátogatni!
Isten célja hogy szeressen,akkor miért pusztított el városokat,miért adta a földet az ördögnek,na????Mert teng-leng és akar vmi eksönt!

9.bekezdés:tőlem azt csinálsz amit akarsz,le is ugorhatsz a 10. emeltről,nem érdekel!
nem fogok meghatódni a nagy harcod által,ha van időd "hülyeségekel"(én szemszögemből) foglalkozni akkor hajrá

10.nárcisztikus,vagy isteni vonás,sztem az,meg emberi is!
Aki azt állítja magáról tökéletes az önimádó,nem látja korrektül a dolgokat,és a tényeket!

11. mivel nem láttam azt amit te,így sztorno!
Azt mondasz amit akarsz,és kitalálsz!
Halhatatlan lelket nem lehet megölni,és egy örült gyilkos számára élvezet újra látni a mészárlást ,emberi elme sötét,és rejtélyes!

12.propaganda-duma,régen mást találtak ki a fanatikusok,most modernizáltak,sztem ezt az amcsi filmekből hozod,ott lett divat ez!

"Ezt Isten előtt írom" számítógép előtt irod,pontosítsunk:P:P

Elragadott 2008.05.23. 12:54:58

Kedves Fairi!


Szépen pontokba szedted az elképzeléseidet! Köszönöm ,hogy írtál ,de miért nem válaszoltál?

Röpke levelezésünk summája ez: Jézus is és én is szeretünk ,mégha nem is fogadod el ennek tényét.

felebaráti szeretettel , Gábor.

fairi 2008.05.23. 13:43:58

Elragadott: neked megvannak a válaszaid,mond mire válaszoljak?
Egy konkrét kérdést se tettél fel!Csak kiabálsz,és felkiáltójelezel....
néhány kérdés énnekem értelmetlen(szemléletemből eredően)!
"Röpke levelezésünk summája" ez a te summád,feleslegesen ne keverj bele!
ha konkrét,világos,egyértelmű kérdésekre válaszolok!
Ahol kérdőjelet tettem te se adtál választ,pedig bibliai témájúak is vanank.....
Aki Én szóval-val kezd mondatot az főleg magát szereti,nálad is gyakran látom,meg a Bibliai idézetekben!

Walker 2008.05.23. 20:23:35

Sziasztok!

Hihetetlen, ami itt folyik. Az ördög maga szállja be e blogot, amikor az afféle bűnös lelkek idetévednek, mint ÉN, vagy a puhány, de annál veszélyesebb ateizmust követő fairi.

Gratulálok a bloghoz bebai, gyönyörű és nem mellékesen nagyon okos gondolataid vannak, melletted állok, s mohón falom minden sorod. Ahogy neked is Elragadott. Fantasztikusak a meglátásaitok, élményeitek, s az a tűz, mely szavaitokból árad. Áldott az Úr szava, áldott Jézus Krisztus kiknek sugallatára e gondolatok megszülethettek.

Üdvözlettel: Egy újabb földönkívüli, egy a sok közül. ;) Walker, az örökkön vándorló.

fairi 2008.05.23. 21:14:00

Walker:
"vagy a puhány, de annál veszélyesebb ateizmust követő fairi.
" TE meg a rettegett Erős Pista vagy!Ez nagyon LOL volt,elmenne kabaréba:P

"Egy újabb földönkívüli, egy a sok közül. ;)" ez a sok földönkivüli honnan jön? Tau Ceti vagy Sziriusz?

bebai 2008.05.23. 22:15:46

Kedves Walker.
Nagy öröm, hogy itt vagy! És az külön, hogy végre még valaki, akivel egy nyelven beszélünk, aki érti, hogy mitől földönkívüli némely Föld-lakó. Egy az útunk!
Ennek a blognak a létrehozásával kivívtam a Sátán haragját, de ahogy olvaslak, tisztában vagy vele, hogy miért nem árthat nekünk. Időn és téren túli az Örök, változhatatlan Valóság, Jézus, Aki rendíthetetlen hűséggel tart számunkra felfoghatatlanul hatalmas erejében és megtanított arra, hogy az Ő fegyvereit miként kell használni.( Efezus 6,11.) Ezért engem nem zavar, ha az ellenség hangot ad a véleményének, hiszen voltaképpen ezen a bolygón ő van itthon,(János 14,30. !) -mi csak vándorolunk itt, időnként jókora konfrontációkba keveredve. Bár a látszat, hogy emberek támadnak -akár szavakkal- mégsem ők a valódi ellenségeink, hanem csak zsoldoskatonák. Láttam már olyant, hogy némelyek "átálltak "hozzánk, miután rádöbbentek, hogy a vesztes oldalán hadakoznak.
Ámde ennek a blognak semmi esetre sem az a célja, hogy bárkit is megpróbáljon bármiről is meggyőzni. Valójában nem is hiszek ebben. Meggyőződésem, hogy a "dolgok " természetfeletti szinten zajlanak valójában, ami szemmel látható, csak egy vetülete a valóságnak. Tudom, hogy a Végtelen Teremtő Úr, mindenkit hív egyszer vagy kétszer életében. A Jób könyve 33.részében bőségesen le van írva ez a döbbenetes tény! Erre már mindenkinek a saját döntése, hogy mit válaszol. Emberi szavakkal egy másik embert soha nem lehet meggyőzni, még természetes szinten, kézzelfogható bizonyítékokkal is kétséges valakit a tévedése belátására rávezetni. Ez a láthatatlan világra hatványozottan vonatkozik.
Ezért én csak írogatok arról, ami betölti a gondolatvilágomat.
Véleményt bárki nyilváníthat, amíg nem sért meg vele másokat.
Tudod, én azt olvasom a Bibliában, hogy egyre többet fogunk tanulni, ebbe az ellenség megismerése is beletartozik. Vaktában vagdalkozni nem célravezető harci technika, legalábbis szerintem.
Remélem, hogy máskor is jössz, még nagyon sok érdekes témát szeretnék itt minden oldalról körüljárni, de kizárólag a Biblia fényében, és a Szent Szellem vezetésében.
Kísérjen Téged az Úr Jézus örökkévaló szeretete! (Jer.31,3.)

Walker 2008.05.24. 00:05:11

Szia Fairi!

Nem vagyok sem erős, sem rettegett. Csupán meggyőződéses istenhívő, ha lehet így nevezni hitrendszerem alapját. Mitől vagyok meggyőződéses? Tapasztalatok miatt, melyek rávezettek az egyetlen járható és igaz útra.

Hiába vicceled el a dolgot, ettől még tudatlan leszel, az igazságot makacsságod miatt nem értheted, hiába is keresnéd. Ez csak abban az esetben lenne lehetséges, ha képes lennél szívedbe engedni Isten szeretetét, meglátni a Fényt, melyet a ködtől nem láthatsz, melyet magad kreáltál magad köré. Vicces vagy te magad, hiszen nem vagy képes keresztüllátni a szavakon, mert az, hogy földönkívüli, teljesen más, mint ahogy azt te a magad számára vízionálod. Én képes voltam megérteni.

Áldott az Úr!

fairi 2008.05.24. 01:17:53

Walker:akkor tarts tiszteletben a véleményemet!
és ne fűz a nevemhez pejoratív megjegyzéseket!
"Tapasztalatok miatt, melyek rávezettek az egyetlen járható és igaz útra." igaz utak száma végtelen, aki tudja a legigazabbat az könnyen rosszra téved!
"Hiába vicceled el a dolgot, ettől még tudatlan leszel, az igazságot makacsságod miatt nem értheted"
azért mert ateista vagyok,nem vagyok tudatlan,se sátánista!
Csak nem fogadok el isten nevezetű dolgokat!
istent az emberi agy kreálja,sokszor védekezésből a külvilág ellen!
Ha Indiába születsz akkor Buddha által kijelölt utat tartanád igaznak,Afrikában a szellemeket hallgatnád!irakban meg bombát kötnél magadra könnyedén!
Többezer isten van,vallás,hitvilág!
melyik az igazság???
Minden ember kijelöl egyet,lehet saját is és azt követi!
Ám ettől még nem lesz senki sátáni,meg átkozott!
"ha képes lennél szívedbe engedni Isten szeretetét, meglátni a Fényt, melyet a ködtől nem láthatsz, melyet magad kreáltál magad köré."
ez kétirányú,vagy te kreálsz magad köré álomvilágot,saját magadat korlátolod be!Azt kiszínesíted ördögökkel,istennel,angyalokra!Neked kellenek ezek a lények,nekem nem!
"teljesen más, mint ahogy azt te a magad számára vízionálod. Én képes voltam megérteni." VIZIÓK NÁLAD ÁLLNAK FENT,ÉN SOSE LÁTOK angyalokat,fényeket,hangokat se hallok,látomásaim sincsenek stbstb!

Az őrült szemszögéből a világ a dilis,mégis őt zárják be és nem a világot!

"de annál veszélyesebb ateizmust követő fairi"
régen aki gondolkodott,azt máglyán elégették,ám most sajna nem járható út! 21.századot írunk!Eltévedtél....:)
Peched van!:P:P:P:P

"Vicces vagy te magad, hiszen nem vagy képes keresztüllátni a szavakon" én az egyértelműséget hirdetem,nem kenyerem a szavak játéka,máskülönben már tudom mire használjátok!
Ateista Európában földönkivüliek vagytok!
én azt mondom rossz évszámba születtetek!
ELTE kurzusfórumán nem hittél el hogy vannak még akik szó szerint értelmezik a Bibliát,pedig vannak...
Ezért szép a világ!
Nagy az Isten állatkertje!
(ezt nem hagyhattam ki:P)

Elragadott 2008.05.24. 10:49:25


Kedves Walker!


Jézus szent Nevében ,köszöntelek Bebai blogján ,mint magam is idevezérelt Földönkívüli. Nemrég imádkoztam az Úrhoz ,a mi Istenünkhöz , hogy küldjön végre kereső és igazán a VALÓSÁG UTÁN KUTATÓ EMBERI LÉNYT. És tessék ,mostmár az Úr megadott Téged is. Dicsőség A Názáreti Jézusnak Érted is ,Bebaiért is ,no meg furfangos levelező társainkért ,embertársainkért is.


Az önfényezés helye következik ,így én ,és fairi jobb ha nem néztek most ide! Kedves Walker! Ha megtisztelsz azzal , hogy elolvasod személyes találkozásomat Jézussal ,azt megköszönöm ,és a véleményedre is igényt tartok ,akár pozitív -akár negatív legyen az. Nekem a Földönkívülinek is kell Testvéreim látása , támogatásuk és egészséges eszmecserénk is.

E - mailom : jezustan@freemail.hu

Szeretettel ,Gábor " önfényező kisiparos."

Walker 2008.05.24. 13:38:57

Üdvözöllek Elragadott Testvérem!

Köszönöm, s hálát adok az Úrnak, amiért ide küldött engem. Mintegy szent és személyes céltól vezérelve keresem már egy ideje a hozzám hasonlókat. S itt, amint látom, végre kezdenek körvonalazódni a dolgok. Bizony, elintézi a Hatalmas Úr Isten, hogy egymásra találjanak az övéi. Az Igazak, ha szabad nagybetűvel írnom magunkat. Szóval ez is "önfényezés", de talán nem alaptalanul. ;)

Igényt tartok majd rá a jövőben, hogy megismerjem történeted, várj türelemmel és jelentkezni fogok. De még nincs elég időm.

Áldott legyen az Úr!

Elragadott 2008.05.25. 09:33:01



Kedves Walker!


Örömmel tölt el , hogy Téged is ide küldött az Úr! Az ,hogy engem is ide vezérelt ,az meg azért van ,mert nemcsak a krisztusban nem hívőknek kell egyértelmű tanítást átadnom ,de a hívőknek is. Rengeteg a félreértelmezés ,ami a Szent Írást illeti ,ezért tetszett a mi Istenünknek ,hogy a leggonoszabb embernek , nekem Gábornak jelentse ki ,hogy Ő TELJESEN MÁS ,mint Akit az emberek önmaguknak elképzelnek Őróla. ( utángyártott istenkép ,melyet a félelem lelke szült)

Így sem a jelen korszakban terethódító divatos karizmatikus keszekuszaság ,sem az Ősi Anyaszent Egyház botlásai , és helyenkénti tévtanításai NEM BEFOLYÁSOLHATTAK. Kinyilatkoztatásból ismertem meg Krisztust ,szemtől szemben ,mindenféle emberi teológiai hozzáadás nélkül. Én tudom ,hogy az összes , A Szent Háromságban ,Egy Igaz örök Istenben hívőket Magába fogadta és fogadja az Úr ,még a tévedéseikkel együtt is. A kereszthalált a hívő közösségek tévtanításai miatt is megízlelte - elszenvedte Jézus. Nem véletlenül kezdi Isten a saját házanépével az Ítéletet! Megvizsgálja a szíveket és veséket ,és csakis a nem szándékos félremagyarázásokkal szemben lesz elnéző. Aki ,akik azonban elhajlanak az Igaz tanítástól ,és Krisztus örök kegyelmét szándékosan feltételek ezreihez kötik ,és mégsem tartanak bűnbánatot ,ott nagy lesz a sírás és jajgatás.


Vagyis , Bebai ,Te és minden hívő ember is az én felelősségem is. Ezért küldött el hozzátok az Úr. A nem hívőknek ,pedig felkínálja ingyenes és örök bűnbocsánatát ,erről is írtam mindaddig ,amég a teljes ellenkezés és megrögzöttség jeleit nem tapasztaltam a nem hívők részéről.Jézus az üres levelezést NEM SZERETI ,melyben a feltett kérdésekre ugyanazokat a rossz érveket hozzák DIREKT mert,az már nem építő jellegű ,hanem üres civakodás.Természetesen abban reménykedem ,hogy a nem hívő embertársaink okos kérdésekkel is ostromolni fognak , és az Isten gyalázását elhagyják. Ha így lesz írok ,ha nem nem teszem. Akkor csak annak írok ,aki KERES ,Nektek.

Testvéri - óvó szeretettel , Gábor

helleluja 2008.07.03. 07:09:04

Kedves leendő meg landoló ufósok!
Az össze magyarul beszélő táblákon keresem a testvéreimet, akik ezen a földön landoltak, meg most ha begyüttek ebbe a wilágba, sajnos elvesztek, s meg kellene keresni őket?
A zsidók azok zsidók, meg most minden hitcsoport vagy wallás csoportok magukért vannak, sajna nem egymásért? Hogy a zsidóknak hogy volt, hol volt, hol nem Krisztusuk, ami csak a zsidóknak van, meg esetleg az araboknak, amikor pontosan azt jelenti, mikor tota parancsolói wiágurak lettek, mindenkinek tudtára adva, amikor a kérdés: akikkel szövetséget kötöttek, azok megérkeztek ugy, hogy mindenki tudtára adták?
Én pontosan ismerem azokat, akikkel a zsidók ősei szövetséget közöttek, akik valóban megettük vannak, mig most vegyük a magyarokat, a magyarok megette -fölötte a magyar Jó Istene, amikor a magyaroknak kapcsolata a Napistennel vagyon, ami amit a magyarok birtokolnak, azt eleve megadta a magyarok istene, mert nem igérget?
Figyelem, legyen akári, de főleg aki majd megadomarmegedononorok, az hazudik, főleg ha isten!!!
Nos, a zsidóknak, meg senkinek aki feláldozta, vagy egymást szeressétek meg keressétek, aztán ugy cselkedjetek hogy dicsőitsék a MI Mennyei Atyánkat, aki szeret benneteket!
Ime egy bukfenc, mert Jézus mindig itt van, s mindig látták azok, megjelent azoknak akiknek szivük tiszta, meg tiszta erköcslös mennyei családban élnek, azok mint a mesében, ami is élnek, ha meg nem haltak?
Bukfenc, Saul rabbiék járják az egész környéket, megtisztitják a LÁTÓ -któl, akik Jézust látták, aztán lehetetlen annyi ember megölni, kiirtani, mert most vegyük rómát, akik több millió Jézus látót, mint most ufós látókat mind kiszgezig? Ha nem is gyakorlatba, de ha állásba vagy, elmondod, igen!
Ime hogy Jézust hazudják a bibliások, mert Saul rabbi Damaszkuszi utján, szintén találkozik egy fényes valakivel, amikor megvakul? Ezt ma is Pál folrdulatnak nevezik, amikor már kész volt a NAGY SZINHADROOM 1001éccaka alli papa nem Móricka meséje, amit vegyétek egyétek, ha valaki mást tanit ( hol van itt a szóllás meg gondolat szbadság) az átkozott legyen, s mai is, bizon össze ke coritani a fenekét?
Értem, a zsidóknak sose volt, sose lesz Jézusa, mert nem lennének többet zsidók, mig a többieket, ugyanugy lekaszálták az buga ufósok (ürdögög) nos akik mégis keresik az igazságot, akkor csak Jézust meglátjuk, minden más zsidózás!!!
A fizikai fegyvereket, a buga latrok, akik ezt a szegén szexre szexxuku xuku állatokat létrehozták adták azoknak, akik halálra itélték magukat? Mi van ha potn forditva, izreál megszünik, most mi lesz?
Nem fogja senki megmenteni, aki fegyvert fog, mint akik fegyvert fogtak, hol vannak?
Fegyver, tüz a szájból, az igaz szó! János 8:51!!!
Figyerlem. keressük együtt, mert szeressétek egymást, de csak egy Jézussal, meg most keressétek, ami a lényeg, hogy ha Jézus, akkor meglátjuk Őt, meg egymást, mert János 8:51!?

fairi 2008.07.04. 00:26:53

helleluja
Mond mit szedsz,abból én is kérek?:D
Vmi ütős lehet,melyik utcasarkon árulják:D:D
süti beállítások módosítása