Friss topikok

  • egypuputeve: Szerintem a kettő együtt jár, nem lehet szétválasztani. Viszont ok és okozat viszony fellelhető. D... (2012.08.10. 00:07) ELEVE ELRENDELT SZABAD AKARAT
  • bebai: Kedves Melody! Köszönöm kedves szavaidat. Amint látható több éve nem jöttem új bejegyzéssel erre... (2010.04.20. 20:16) LELKI GYOMORGÖRCS-OLDÓ
  • bebai: Kedves ixipszilon! Köszönöm érdekes és újszerű fejtegetésedet Babilonról. Szívesen olvasnék még to... (2008.12.08. 17:41) A NAGY, PARÁZNA BABILON
  • bebai: Kedves zuzm0! A cikk írója egy -sajnos- világjelenségre hívja fel a figyelmet, és számomra azért i... (2008.11.22. 13:19) PARÁZNA SZELLEM, TESTI ÉLET
  • fairi: "Tehát: ha pld. én azt mondom pont neked, hogy az evo-t fogadom el, de azért azt is mondom, hogy v... (2008.10.31. 00:54) A ZSIDÓ MONOTEIZMUS EREDETE

A HOROSZKÓPOK VALÓSÁGTARTALMA

2008.05.30. 15:55 | bebai | 10 komment

Címkék: jelenések könyve gigantikus hajnalcsillag horoszkópok

Mielőtt új témám kibontásába fognék, szeretnék két mondat erejéig visszautalni előző postom befejező részére:

„Jelenleg a Föld legolvasottabb könyve a Biblia. Ez a tény ahhoz a felismeréshez visz bennünket közelebb, hogy az emberiség jelentős része szeretné elfogadni az ott leírtakat, ám egy furcsa gellerrel, még mielőtt eljutna egy önmaga számára elfogadható következtetésre a Könyvvel kapcsolatban, már annak kritikusává válik.”

Rácsodálkozom erre a tényre, mert ugyanezzel egy időben gyakran feltétel nélkül és kritikátlanul elfogadják ugyanezek az emberek a tudományágak közé be sem sorolható asztrológiát, valamint ennek szépen felöltöztetett, de mégiscsak torzszülött gyermekét, a horoszkópokat. (s mindazt, ami a fogalom körébe tartozik)

A horoszkópok valóságtartalmának vizsgálata használóik számára vagy elhanyagolható részletkérdés, vagy pedig lehetetlennek tűnik. Vajon miért könnyű mégis egy ilyen ingatag alapokon álló momentumot úgy beépíteni a mindennapi életbe, hogy még sorsdöntő eseményeket is alárendelünk neki? Gondolok itt azokra, akiknél a pár-, munkahely-, hivatásválasztást stb. megelőzi a horoszkóp-készítés. De ugyanilyen tekintélyes számban vannak a horoszkópok mindennapi használói, akiknek egész napjuk ez által előre determinált. A médiák, természetesen a jókora haszon fejében, még inkább teret adnak a jelenségnek, nincs már szinte sajtó horoszkóp nélkül.  A gyerekhoroszkópok is szinte mindenütt szerepelnek.

A Bibliában találhatjuk meg a magyarázatot erre az agresszív tolakodásra.

A megelőző hetekben írtam a szinte felfoghatatlan méretű csillag-távolságokról, valamint a relatív üres kozmikus térről. Az asztrológiai csillagjegyeket összetevő objektumok olyan messzeségekben helyezkednek el egymástól és a Földtől is, hogy fizikai értelemben az abszurditás fogalmát meríti ki az a feltételezés, hogy ezek egymással összeköttetésben befolyásolni képesek a földön élőknek nemcsak életét, hanem jövőbeni sorsát is.

Mégis ez a hiedelem az asztrológia és a horoszkópok alapját képezi.

Mit mond minderről a Biblia?

A Könyvben több tucat helyen szerepel a „csillag” szó, azonban ennek csak töredékét használja az égitestek megjelöléseként. A többi ÉLŐLÉNYEKET definiál. Például, amikor az ég csillagainak tiszteletét tiltja meg a Teremtő, ebben benne foglaltatik az Ő szeretetteljes féltése attól az egész bolygóra kiterjedő eltévelyítéstől, ami napjainkban szemünk láttára valósul meg.

(5 Mózes 4;19.)

Ez az okfejtés azonban csak Lucifer lázadásának ismeretében világítható meg teljességében.

Ézsaiás 14;12 írja le ezt a tényt. Ezen az igehelyen szerepel az angyalfejedelem levettetése is arról a dimenziókon túli mennyei helyről, ahol eredetileg lakott:

„miként estél alá az égből fényes csillag, hajnal fia?”

A Jelenések könyvében arról értesülünk, hogy az angyalok egyharmada is vele tartott (Jel.12;4.)

Hosszúra nyúlna, ha most minden bibliai helyet felsorolnék annak bizonyítására, hogy milyen módon lett bolygónk légtere felosztva, különböző sötét, angyali fejedelemségek fennhatósága alá rendelve.

Sokan, sokféle magyarázatot próbálnak ráhúzni a nációk eltérő kulturális fejlődésére is, pedig ezek valójában a különböző démonikus világbírók működése differens kivetülésének eredményei.  Erre jó példa az okkultizmus rohamszerű térhódítása, melynek nyomán az emberek egyre nagyobb számban keresik a természetfelettivel való kapcsolatok felvételének lehetőségét, azonban az egyes térségekre ennek más-más módja jellemző.

A horoszkópok pedig a fentieknek egy különleges képezik: a szuperintelligens, de végtelenül gonosz lények  egyik horogra fűzött csalija a felségterületükön élő emberek számára.Emberfeletti intelligenciájuk és képességeik révén semmilyen nehézséget nem okoz számukra akár tömegeket manipulálni, de egyéni szinten is bárki kaphat tőlük olyan infokat (ez esetben horoszkópot), ami minden szinten hitelesnek fog tűnni, mivel a "szerzők" naprakészek az efajta tevékenységekben.  Mindez ahhoz a gigantikus tervhez tartozik, amit következő postomban fogok részletesen leírni, és aminek a jelenkori történelem adja pontos igazolását.

A bejegyzés trackback címe:

https://foldonkivuliszemmel.blog.hu/api/trackback/id/tr93495201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fairi 2008.05.31. 00:37:05

Én is badarságnak tartom a horoszkópot,mondjuk én más okokból!
Túlságosan általánosan beszél,elolvasol egy horoszkópot úgyis lesz vmi ami rád illik,újsághoroszkóp végképp!
van személyre szabott is,ám pár kutató egyetemistákkal megcsinálta,kiosztotta személyre szólót mindenki álmélkodott ez igaz rám!
utána mondta cseréljék fel a padtárssal utána meg nagyot néztek akkor is működött!!!

"Vajon miért könnyű mégis egy ilyen ingatag alapokon álló momentumot úgy beépíteni a mindennapi életbe, hogy még sorsdöntő eseményeket is alárendelünk neki?"
ez kevés emberre igaz,elolvassa többség,és vagy jót nevet rajta,vagy csodálkozik hogy bejött!És igaz rám!

te meg váltig állítod hogy a Bibliába bele van kódolva a jővőnk!
Addig a horoszkóp-fanok ezt tartanák hülyeségnek,mert valójában a csillagok hordozzák a sorsunkat!
Jóslás ősi tudomány,rengeteg váltfaja,de mind általánosságban beszél,semmi koknrét!
"Jobbra fordul a sorsod" előbb-utóbb igaz lesz,nem?

"Hosszúra nyúlna, ha most minden bibliai helyet felsorolnék annak bizonyítására, hogy milyen módon lett bolygónk légtere felosztva, különböző sötét, angyali fejedelemségek fennhatósága alá rendelve." horoszkóp hogy a jön a képbe?
Földön milyen az élet,sztem nem a sátántól függ hanem az emberektől,olyat nem hallottam hogy sátán nevében robbant fel vmit,de Allah nevében az elég gyakori világ pár táján!

"Sokan, sokféle magyarázatot próbálnak ráhúzni a nációk eltérő kulturális fejlődésére is, pedig ezek valójában a különböző démonikus világbírók működése differens kivetülésének eredményei." tied a legjobb.egy magyarázat a sok közül,de az igazi-e? Sztem olyant látsz bele pár dologba ami nincs ott,máskülönben van a Bibliában egyértelmű utalás a horoszkópra,vagy csillagjóslásr????
Vagy te magyarázod bele,én az idézetekből ezt nem látom..
szó szerint! pl.:"a csillagjóslás az ördög műve,a hívő ember tartozkódik tőle"( n-dik apsotol,n-dik sora)
Ilyen van?

"A horoszkópok pedig a fentieknek egy különleges képezik: a szuperintelligens, de végtelenül gonosz lények egyik horogra fűzött csalija a felségterületükön élő emberek számára.Emberfeletti intelligenciájuk és képességeik révén semmilyen nehézséget nem okoz számukra akár tömegeket manipulálni, de egyéni szinten is bárki kaphat tőlük olyan infokat (ez esetben horoszkópot)"
Jóslás az ember találta ki mert kíváncsi a jövőjére,vki a Bibliából próbálja kiolvasni,vki meg a csillagokból!Másvalaki a kártyákból...
vannak jövőbe látok,vannak akik jézus mondja meg a jövőt(jezusvalaszol.blog.hu)!!!

van különbség????
Pár vallás,lsd kálvinista a predestinációt hirdeti,vagyis az ember sorsa előre elrendelt....

"Mindez ahhoz a gigantikus tervhez tartozik, amit következő postomban fogok részletesen leírni, és aminek a jelenkori történelem adja pontos igazolását."
előre kíváncsi vagyok,a hatalmas összeesküvéselméletre!
Sok volt/van! Elég divatos mostanság!

"ami minden szinten hitelesnek fog tűnni, mivel a "szerzők" naprakészek az efajta tevékenységekben" akkor lehet a szkeptikus,ateisták a legjobban védettek:D:D
nagyon kevés ember szervez ezalapján életet,mert gyakorlatilag annyira általános hogy nem is lehet:szoktál olvasni horoszkópot?Azért érdemes,de plusz pénz nem fizetnék érte,de tudok néha egy jót nevetni:P
Mi a csillagjegyet,keresek párat neked?? interneten bőven van jóslás:)

bebai 2008.05.31. 11:18:17

Megannyi kérdés (aminek egyébként azért is örülök, mert egyre újabb témákat vetsz fel), de a nagy számuk miatt csak részletekben válaszolok, bocs, de sor kerül mindre.
A postom elején már felhívtam a figyelmet arra, hogy kizárólag a Biblia alapján elemzem a horoszkópok valóság-tartalmát.
(Ha érdekel valakit, indíthatunk egy olyan postot, ahol megbeszélhetjük azt is , hogy miért tartom "többedmagammal"a Bibliát etalonnak.)
De most vissza a kérdéseidre:
Kösz, hogy szóltál, tényleg kimaradtak a postból azok a konkrét bibliai tiltások, amik kimondottan a csillagjóslás ellen szólnak. A kérdésed feltevése kedves Fairi , pld. ez:

""a csillagjóslás az ördög műve,a hívő ember tartozkódik tőle"

-emberi módon van megfogalmazva, teljesen természetesen.
Azonban nem lehet a Bibliát emberi léptékkel kezelni, mert Isteni eredetű, ennek bizonyítéka pont az, hogy a megértése kódolt.
Most három lehetőség van:
1. Vagy eleve félredobod, mint zagyvaságot.
2. magad is szert teszel a kódra és akkor megérted.
3.esetleg hiszel egy olyan valakinek, akinek van kódja(de ez szerintem nem járható út, mert bárkinek a szavahihetőségének utánajárni szinte lehetetlen.)
A fentiek értelmében folytatom:
A csillagokról megírtam, hogy a Bibliában zömével olyan természetfeletti élőlényeket jelöl, akik képesek az embereket (akarat,- vagy/és gondolatátvitellel befolyásolni) feladatuk is ez.Ilyen értelemben szól az Úr az 5.Móz. 4,19.ben, a jóslás és jövőbelátás tiltása:Ésaiás 8;19, 5.Mózes 18;10-11.
A Biblia olyan, mint egy élő organizmus: benne minden, mindennel összefügg, nincs egyetlen különálló mondata! Példánknál maradva : ha egyszer a csillagok, mint élő személyek ellenséges, de mégis emberekre ható valóságát elfogadtam, akkor érthető hogy tiltja az Úr az ezektől való tudakozódást.
A szkeptikusok meg ateisták, meg mindazok, akik nem foglalkoznak horoszkópokkal, ebből a szempontból (de csakis ebből) védettek, ezt nagyon jól látod,valóban .
(kicsit később folytatom)

bebai 2008.05.31. 12:00:22

Azt is nagyon helyesen írod, hogy az ember találta ki a jövendőmondás különböző formáit, persze, hogy nem Isten műve!
Égető vágy él az emberekben megtudni mi fog történni velük,mert a bizonytalanság, az ismeretlentől való kínzó félelem hajtja őket. Sokan nem vallják be, de ismert, hogy az ember elsősorban saját magát tudja elámítani. Aki azt mondja, hogy én aztán nem akarom tudni a jövőt, az fél a legjobban!
Isten megérti az embernek ezt a vágyát, és szeretettel kezeli.Itt van pl. a 3.Mózes 19;31: "Ne menjetek igézőkhöz -(Mai szóval talán parafenomén)- és a jövendőmondókat ne tudakozzátok, hogy magatokat azokkal megfertőztessétek.
Nyilván nem testi betegségre gondol.
Ésaiás 8;19: ..."hát nem Istenétől tudakozódik-e a nép?"
Kérdésed:

""Jobbra fordul a sorsod" előbb-utóbb igaz lesz,nem?"
Magánvéleményem:
Előbb: esetleg.
Utóbb: kizárt.

fairi 2008.05.31. 12:59:32

"-emberi módon van megfogalmazva, teljesen természetesen.
Azonban nem lehet a Bibliát emberi léptékkel kezelni, mert Isteni eredetű, ennek bizonyítéka pont az, hogy a megértése kódolt."
emiatt minden értelmező saját szempontjából használhatja,régen a pápák,császárok is használtak csillagjósokat,és meg tudták magyarázni miért nembűnős!
te mondatokat szedsz ki egy szövegkörnyezetből,teljesen más helyekről,ha vki ügyes akkor pont ellenkezőjét is kihozhatja!
Itt a baj!Emiatt lettek vallásháborúk,amiatt haltak/halnak meg emberek!
"A Biblia olyan, mint egy élő organizmus: benne minden, mindennel összefügg, nincs egyetlen különálló mondata!"
kulcstól függő értelmezés,nincs univerzális értelmezése,ez is probléma!

"Azt is nagyon helyesen írod, hogy az ember találta ki a jövendőmondás különböző formáit, persze, hogy nem Isten műve!" és nem a sátáné,egyszerű emberi vágy,tudni akarom mit hoz a holnap!Modern tudományba futurológiának ,érdemes megnézni 40 éves "jóslatokat",pár dolog bejött,pár dolog nem!De ők nem tartják magukat igazságnak,csak az aktuális fejleményekből akarnak tippelni....

másik:horoszkópba pénz van,amiben pénz van azt nyomni kell ezerrel horoszkop.lap.hu/
és a Biblia-értelmezésből is pénzt lehetne kicsikarni......

Tudomány vs horoszkóp!
www.mek.iif.hu/porta/szint/human/ezoterik/asztrol/asztrol.htm
index.hu/tudomany/asztro060426/

Ez meg a tiszta emberi hülyeség:
www.virtus.hu/index.php?id=detailed_article&aid=3591
Manusz horoszkóppal cáfolja a horoszkópot.LOL:D

bebai 2008.05.31. 15:36:55

Ügyes érvelések, öröm Veled riposztozni. Ezeket komolyan írom, mielőtt újra felmerülne Benned, hogy ironizálok.
Igen, én is azt mondom, hogy az az emberi vágy hozta létre a horoszkópokat, ami a jövőtől való félelemből fakad. De ez csak a létrehozás mechanizmusát érinti, maguk a horoszkópok, miután a csillagokkal függnek össze, már az ördögi tartomány.

A vallásháborúkat, ha megnézed tüzetesen, azok indították mindig, akik valamilyen emberi célra akarták felhasználni Isten Igéjét. itt főleg a pápaságra gondolok. Ha megvizsgálod ezt részleteiben, a kat.dogmák már eleve messze vannak az eredeti szövegtől. (Az eredetin azt értem, amit pld. ma is a kezünkben tartunk.)
Hadd mondjak egy példát: (végtelenül leegyszerüsítve a helyhiány miatt) Amikor államvallássá tették erőszakosan a kereszténységet, igen nagy vagyonok, pénzek kerültek a vallási vezetők =államhatalom birtokába. Itt már semmi értelme nem volt Jézusnak eredeti beszédét hirdetni, miszerint az üdvösség Isten ingyen kegyelméből van. Arra volt szükség, hogy megfélemlítsék, sakkban tartsák a "népet". Ezért a szöveget átértelmezték. (Igazad van abban, hogy ezt meg lehet csinálni, de akkor az egész Isteni koncepció borul, mivel Ő Jézusban kínálja a kegyelmet, nem intézményekben és nem köti emberi feltételekhez.)
Ennek egyik borzalmas vadhajtása a Mária-kultusz, ami azért roppant érdekes, mert az embereknek azt a képzetét lovagolja meg, hogy Istentől félni kell, ámde egy anyaisten majd sokkal lágyabb szívű, majd ő elintézi, hogy valahogy mégse kelljen elkárhozni.
Ezzel egy mozdulattal lesöprik a palettáról Jézus egyszeri és tökéletes helyettesítő véráldozatát, amin az Írás alapul, olyannyira hogy az Ószövetség egésze ennek a TETT-nek az előkészítéséről szól. (A Mária-kultuszhoz hasonló emberi kitalációk ellen tiltakoztak az inkvizíció áldozatai.)
Aki a Biblia értelmezésből pénzt akar "kicsikarni" az már eleve lebukott, hogy rosszul értelmezi!
A linkeket köszi, most nézem...

fairi 2008.05.31. 19:53:06

"De ez csak a létrehozás mechanizmusát érinti, maguk a horoszkópok, miután a csillagokkal függnek össze, már az ördögi tartomány."
de a horoszkópba a csillag megjelölés valóban csillagot vagy bolygót jelent!
Mondjuk nem pontosan csillagot,hanem csillagképeket,ami csak látszólagos!Ezt te is érted!
Tudományt is ördöginek mondták,de ha nem fejlődik ki nem lenne ma ismert világ!
mondjuk a csillagjóslás áltudomány,és 4-5000 év alatt nem sikerült semmit bebizonyítani gondolom örökké az marad!
csillagjóslás,horoszkóp ősibb még a Bibliánál is,sumerek is nézték a csillagokat,kínaiak is,és a maják szintén!
Égi jelek kifejezés,se mostani!
aki horoszkópot készít vagy könnyen akar pénzt,és hülyíti az embereket!
vagy tényleg hisz benne,pedig előtte vannak a tények!
érted:HIT!

"valamilyen emberi célra akarták felhasználni Isten Igéjét"
most te is saját célra faragod,hogy bebizonyítsd ezt "Emberfeletti intelligenciájuk és képességeik révén semmilyen nehézséget nem okoz számukra akár tömegeket manipulálni, de egyéni szinten is bárki kaphat tőlük olyan infokat (ez esetben horoszkópot), ami minden szinten hitelesnek fog tűnni, mivel a "szerzők" naprakészek az efajta tevékenységekben. Mindez ahhoz a gigantikus tervhez tartozik, amit következő postomban fogok részletesen leírni, és aminek a jelenkori történelem adja pontos igazolását."

"Ezzel egy mozdulattal lesöprik a palettáról Jézus egyszeri és tökéletes helyettesítő véráldozatát2
Persze logikus,nem kéne egyház,se vallások,csak HIT!
Hány egyház van,kb. 130 db bejegyzett csak nálunk,hány vallás picit: több,akiket nem fogadtak el még egyháznak,vagy szektáknak tartják!

Túl egyszerű lenne minden,nem?

bebai 2008.05.31. 19:53:55

Fairi.
Érdekes dolgokat olvashattam az általad linkelt oldalakon. Végül is alátámasztották a postom mondanivalóját: semmilyen tudományos eredetet nem sikerült még bizonyítani. Ennek ellenére -bár te vitattad, - de világméretű a horoszkópok és csillagjegyek jelentőségének növekedése az emberek életében. Már szinte nem is lehet találkozni, beszélgetni anélkül, hogy az első félórában meg ne kérdezzék: "Te milyen jegyben születtél?"
Abban igazad van, hogy a jóslás ősrégi eredetű, de meggyőződésem, hogy egyetlen forrás nincs a Biblián kívül, amelyik elmondhatná magáról, hogy az általa megjövendölt események maradéktalanul bekövetkeztek.
Fogok szánni ennek egy postot, hogy konkrétan is bemutassam ennek igaz voltát, megjelölt bibliai helyekkel.

bebai 2008.05.31. 20:20:23

Pont egyszerre írtunk!!Egyre több mindenben értünk egyet, ami nem gondolom, hogy azt jelenti, hogy hasonlóan gondolkodunk, hanem jobban sikerül egymás mondanivalóját megérteni.
"túl egyszerű lenne" mondod, vallások nélkül.
Bizony az! Erről szól a Biblia is! Sehol az egész Könyvben nem olvasható, hogy felekezeteket kellene létrehozni! Ahol a Biblia egyházról beszél, ott meg is magyarázza, hogy arra az élő organizmusról szól, amelyik szellemi szinten épül fel Krisztus testévé azokból a "Hívőkből" (nem vallásoskodókból), akik elfogadták, hogy Jézus fizetett helyettük. Ehhez elég a Hit, szervezetek nélkül! Azonban túl sok vagyont halmoztak fel vallási intézmények ahhoz, hogy ennek még a gondolatát is tűzzel-vassal irtsák.
Fairi, én pont nem farigcsálom a Könyvet tetszésem szerint, hanem éppenhogy az a célom, hogy az eredeti hamisítások nélküli tényeit írjam le, hosszú évek kutató utánajárásainak eredményeképpen. Ezek alatt az évek alatt a Bibliával párhuzamosan folytattam tudományos vizsgálódásokat, mert alapvetően szkeptikus alkat vagyok, és nehezen fogadok el dolgokat mások állításaképpen.
Amiről itt a blogomban írok, -láthatod magad is, hogy inkább felvetődő kérdéseket szeretek megbeszélni, érvelni és meghallgatni érveket, és semmi esetre sem másokat térítgetni erőszakos szólamokkal. Ezért nálam előtérben vannak a bibliai tények, melyeket sokszor, sokféleképpen körüljártam.

fairi 2008.05.31. 22:06:19

"Egyre több mindenben értünk egyet, ami nem gondolom, hogy azt jelenti, hogy hasonlóan gondolkodunk, hanem jobban sikerül egymás mondanivalóját megérteni."
pontosan,csak nem kötök bele oylanba amibe úgyse jutunk dűlőre,mert már elmondtam erről-arról a véleményemet,kisebb-nagyobb vitákba!

"Fairi, én pont nem farigcsálom a Könyvet tetszésem szerint, hanem éppenhogy az a célom, hogy az eredeti hamisítások nélküli tényeit írjam le, hosszú évek kutató utánajárásainak eredményeképpen"
de csűrőd-csavarod,lehet nem pénzszerzésből,vagy rosszszándékból,de a saját elméleted igazolására!
Egy tudományos művét egyféleképp lehet értelmezni,ha korrekltül csinálta!
Bibliát sajna nem lehet korrektül értelmezni, vki jószándékból ad egy értelmezést,másvalaki hatalomért!!!
Elragadott is másként értelmezte,ha jönne más az még másképp értelmezné!

Végül vki vhogy feloldott a kis paradoxonunkat:D
Nekem is van megoldásom,de azt szerinted tudod,de amit kaptam az is helyes!

""Dasi te is egy külön vallást csináltál magadnak,vagyis pontosan annyi vallás van mint ahány ember?" - alapjában véve: igen. Hiszen pont ugyanúgy senki sem gondolkodik. Szerencsére. Az Igazság (Valóság) Istennél van, mi csak a leképződését látjuk... és ahányan vagyunk, annyifélét. Olvastam olyan sztorikat, ahol Jézus igenis odaállt valaki elé (pl. Pál apostol is közéjük tartozott) és közölte, hogy ki ő és mit akar. De azért ez nem általános jelenség. Hogy a Jóisten (vagy Jézus) kit és hogyan győz meg (vagy nem győz meg) ez egyedül rájuk tartozik: nem látok bele a gondolataikba, terveikbe.

Javarészt magam alakítottam (olvasott, átélt, megélt) élményeim alapján a saját hitemet. Ilyen lett... de eszemben sincs azt állítani, hogy ez az egyedül üdvös! Nem vagyok vallásalapító, és távol is áll tőlem."

bebai 2008.05.31. 23:49:17

Fairi.
Igen, az általad idézettek értelmében, magam is azt gondolom, hogy itt már Neked kell eldöntened, hogy kinek és mit hiszel.
Semmiképpen sem akarlak meggyőzni.
Annak mindenesetre nagyon örülök, amikor eljutunk addig a pontig, ahol találkoznak a nézetek: pld. most a horoszkópok valóságtartalma tekintetében. És főleg mert magad is látod, hogy még az én blogom sem kell ennek a belátásához. Ez csak egy példa volt.
Jah, elfelejtettem megköszönni a hasznos linkeket!
Remélem minden hozzám intézett kérdésedre válaszoltam, mert már csak holnap leszek itt. Jó éjt mindenkinek!
süti beállítások módosítása