Friss topikok

  • egypuputeve: Szerintem a kettő együtt jár, nem lehet szétválasztani. Viszont ok és okozat viszony fellelhető. D... (2012.08.10. 00:07) ELEVE ELRENDELT SZABAD AKARAT
  • bebai: Kedves Melody! Köszönöm kedves szavaidat. Amint látható több éve nem jöttem új bejegyzéssel erre... (2010.04.20. 20:16) LELKI GYOMORGÖRCS-OLDÓ
  • bebai: Kedves ixipszilon! Köszönöm érdekes és újszerű fejtegetésedet Babilonról. Szívesen olvasnék még to... (2008.12.08. 17:41) A NAGY, PARÁZNA BABILON
  • bebai: Kedves zuzm0! A cikk írója egy -sajnos- világjelenségre hívja fel a figyelmet, és számomra azért i... (2008.11.22. 13:19) PARÁZNA SZELLEM, TESTI ÉLET
  • fairi: "Tehát: ha pld. én azt mondom pont neked, hogy az evo-t fogadom el, de azért azt is mondom, hogy v... (2008.10.31. 00:54) A ZSIDÓ MONOTEIZMUS EREDETE

Földönkívüli szemmel

Élet, halál, kérdések egy földönkívüli szemszögéből.

Linkblog

HAPPY BIRTHDAY IZRAEL!

2008.05.09. 15:31 | bebai | 23 komment

Címkék: izrael jeruzsálem sion erec

Május 07.-én ünnepelte Izrael, megalapításának 60.évfordulóját, sofar zengésével, nagy örömmel.

1948.május 07.-én az utolsó brit katona is elhagyta az Erec területét, és David Ben Gurion még aznap kikiáltotta a független önálló Izrael államot.

Aki egy kicsit is szívén hordozza az Írások bizonyságtételét, ujjongva üdvözli Izraelt születésnapja évfordulóján, hiszen ez a tény is egyike azoknak a csodálatos prófécia-beteljesedéseknek,amelyeket az Örökkévaló ígért szeretett népének és mindazoknak akik hisznek az Ő hatalmas nevében.

„..adom tenéked és a te magodnak teutánnad a te bújdosásod földjét, Kánaánnak egész földjét, örök birtokul; és Istenük leszek nekik”.

Ő adta nekik tehát, Aki teremtette az egész bolygót, itt minden az Övé, Ő a Tulajdonos, annak adja örök birtokul, akinek akarja. Akárhogy is sajnáljuk a palesztin menekülteket, nem ők kapták, tehát nem is az övék.

Izrael jól dokumentált, írásos bizonyítékkal rendelkezik e tény felől.

Ezen felül még természetfeletti beavatkozással is támogatta választott népét a Mindenható, amikor a független állam kikiáltásának másodnapján a fiatal Izraelt az összes környező arab ország egyszerre támadta meg. Aki veszi a fáradságot és egyetlen pillantást vet  Közel –kelet térképére, azonnal szembesül az erőviszonyokkal, valamint az is világossá válik, hogy földi szinten nem sok esélye lehetett a miniatűr kis népnek a gigantikus túlerővel szembeni győzelemhez. Mégis pontosan ez történt. Elsöprő diadalt arattak!

S ha ez még nem volna elegendő bizonyíték Isten természetfeletti támogatására, akkor hadd emlékeztessek a 6 napos háborúra, az alábbi erőviszonyokkal:

Az Egyesült Arab hadsereg a következő erőt vonultatja fel: egyiptomi front, 100.000 katona, 900 tank, + tartalékos: 140.000 ember, 300 tank.
Szíria: 75.000 ember, 400 tank.
Jordánia: 32.000 ember, 300 tank.
Irak: 150 tank, 750 repülőgép.
Izrael: 264.000 ember, 800 tank, 300 repülő.

 

Ilyen erőviszonyok mellett aratott Izrael újabb fényes győzelmet, mindössze 777 áldozattal.

 

Erről a kicsiny kis népről mondta az Univerzum Teremtője a Mózes V. 7;6.:

…”téged választott az Úr, a te Istened, hogy saját népe légy néki, minden nép közül e föld színén.

…nem azért választott titeket, hogy minden népnél többen volnátok,

…hanem mivel szeretett titeket.”

 

Külön bátorítást kaptak a túlerővel folytatott küzdelemhez:

„Ha azt mondod a te szívedben: Többen vannak e népek, mint én, miképpen űzhetném ki őket?”(17.vers)

„Ne félj tőlük; ne rettenj meg azok előtt, mert közötted van az Úr, a te Istened, nagy és rettenetes Isten!...elődbe veti őket,és nagy romlással rontja meg őket, míglen elvesznek.” (18.,21.,23. vers)
Mindezek a történések egy hatalmas, kozmikus terv részei: Izraelnek és különösen Jeruzsálemnek döntő szerepe van a jövő szempontjából. Hadd idézzek még egy ígéretet, ami válasz legyen az előző mondatban rejlő kérdésre:

„És eljő Sionnak a megváltó, és azoknak, akik Jákóbban megtérnek hamisságukból, szól az Úr.”(Ézsaiás 59,20.)

 

Ezért aztán még nagyon sok boldog születésnapot ünnepelhet Izrael, mert Isten nem változik.

A bejegyzés trackback címe:

https://foldonkivuliszemmel.blog.hu/api/trackback/id/tr76461477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

helleluja 2008.07.03. 06:33:07

Kedveseim, igazság = Igaz Jézus keresők!
Maga a kiválasztott elmélet ott dőlt meg, hogy szeresd szomszédodat (felebarát) mint magadat, még ellenségedet is.
Ha a zsidó nép (izráel) kiválaszott, akkor mindenki vagy senki, s kerdezhetem?
Nem vagyok senki meg semmi ellen, hanem egy megmaradt? mi?
Hogy nem szeretnék mindenkit mint magamat, azt azzal támasztanám allá, hogy Jézus él, tehát minden szem, aki keresi Őt, az igazságot (részemről csak szabad akarok lenni, Jézus szabad) tehát nem mengyek neki senkinek, ugyanakkor, ha jót tehetel, nem teszed, most mi az érdem? -tehát minden szem aki őt keresi, még aki átszegezi is, de ha gondolatban annyi mint megette? -meglátja őt, az illetőn mulik? Értem, mert akik Jézust kifeszitik, csak szeretnék?
Nagyon szinvonalas, de a biblia istene, nem lehet tundi, mert ha félni kell, meg imádni, az biztos hogy menndörgős?
Kérdem, kell félni az igaz Jézustól? Mellesleg veletek vagyok, e-wilág végezetéig, na most a zsidók meg akik allattuk, irtóra fel fognak sülni, hisz Máté -Márk -Lukács leirja, hogy csak a zsidók meg e -wilág hóditók fel meg leégése után, ugyanis tedd meg amit akarsz, na mindennek meg kell érni, meg ha a tüzre, akkor ami nem Jézus, az tüzre vettetik, napfényre?
Gyertek át az én bloggomra is, mert én valóban egy ufós (repcsés) vagyok!
Jézust látni, vagy repcsét?
Áldás béke....

fairi 2008.07.04. 00:29:46

"Gyertek át az én bloggomra is, mert én valóban egy ufós (repcsés) vagyok!
Jézust látni, vagy repcsét? "

mond címet?:D
(nem értem miért kellett bezárni Lipótot:D:D)

ÉN 2008.07.04. 07:35:20

Helleluja Te semmit sem változtál. :o)))) De ez nem baj persze.

Az Index-en is ilyen intenzitással nyomod még?

ÉN 2008.07.04. 07:37:05

"nem értem miért kellett bezárni Lipótot:D:D"

...én sem, de a zubbonyod még megvan nem, azt veled küldték? :DDDD Nem hagyhattam ki. :DDD

bebai · http://cseremix.hu 2008.07.04. 09:36:58

"Ha a zsidó nép (izráel) kiválaszott, akkor mindenki vagy senki, s kerdezhetem?"

Kérdezheted!

Én meg válaszolok: Abban az értelemben kiválasztott Izrael, hogy belőlük származik a bolygó megmentője, Jézus. Egyedül halt meg a kereszten, helyetted, a bűneid büntetéséért.(meg helyettem, meg aki elfogadja, azok helyett is.)
A halálból azonban feltámadt, mert a Biblia azt mondja: a bűn zsoldja a halál! Azonban benne nem volt bűn, ezért a Halál Fejedelme nem tarthatta fogva! Kifizette helyettünk a Sátán számára a váltságdíjat, és él örökké, mert ez az Ő természetéből fakad.
Ezek után személyes döntés kérdése, hogy a kiválasztottságból kirekeszted-e magad, vagy inkább közéjük tartozol.

fairi 2008.07.04. 14:50:26

ÉN
ha úgy érzed akciós áron átadom:D
hátha hasznát veszed még:D:D

ÉN 2008.07.04. 20:38:56

Fairi: Sose lehet tudni. :DDDDDDDDDD

ÉN 2008.07.04. 20:55:52

"Kifizette helyettünk a Sátán számára a váltságdíjat"

Én csak azt nem értem, hogy a Sátán mit kezdhetett ezzel a váltságdíjjal?? Elsörözte? S ha tudja, hogy neki vége lesz a nagy háború után, akkor minek erősködik? Egy abszolút metafizikai hatalommal én nem packáznék, hacsak nem sejteném, vagy tudnám, hogy mégsem olyan erős.

bebai · http://cseremix.hu 2008.07.05. 09:41:04

ÉN:
Mint mindig, a lényegre tapintottál, kár elviccelni.
Abban a dimenzióban, ahol Lucifer a többi Világbíróval él, nem szokás (vagy talán nem is lehet) földi jó szokáshoz híven kapásból felrúgni a szabályokat! Tehát:
1. egyik ilyen szabály, hogy bűn zsoldja a halál. (Ezért Istennek engednie kellett, -hogy saját Magával ne kerüljön ellentmondásba, -hogy teremtményei a Pokol "Őfőméltósága fogságába kerüljenek.
2. Ebből a fogságból, csak vérrel lehet kiváltani a foglyokat. Ezzel fizetett Jézus. Tudom, hogy érted te ezt Én, csak provokációból viszed félre a választ, de azért leírom, hogy a törvény ez:
a Haláltól csak véráldozat árán lehet kiváltani egy másik életet, mivel meg van írva, hogy az "élet a vérben van"! Ezért kellett Istennek emberi testet öltenie Jézusban, hogy meghalhasson helyettünk, hogy Ő fizesse meg azt a váltságdíjat a Pokol fejedelmének, amit az ember képtelen kifizetni saját magáért.

Másik felvetésedre:
Sátán nem hisz az abszolút metafizikai hatalomban.(Eleve nem lázadt volna fel!) Ő az erről való ismeretben, TUDÁSBAN "hisz"!!!! Azonban egy metafizikai igazság, hogy senki nem mérhet fel egy magáénál magasabb szinten álló tudást!!!!!!
Nem képes azonban ő elfogadni azt a tényt, hogy nem nála van ez a magasabb szintű tudás. Tény, hogy alig volt kevesebb hatalma a Seregek Uráénál, és amikor Ezékiel azt mondja róla, hogy "Te voltál az arányosság pecsétgyűrűje,teljes bölcsességgel, tökéletes szépségben."(Ezékiel 28;12.) akkor ezzel azt is tudomásunkra hozza, hogy meddig terjedt ez a döbbenetes hatalom, ám neki még ez is kevés volt.
Azóta is több hatalmat tételez fel magáról, mint amennyit birtokol, folyton elfelejti, hogy Ő nem önmagában létező, hanem teremtmény, tehát a hierarchia számára is kötelező.(lenne)

ÉN 2008.07.05. 13:03:07

Kedves Bebai!

"1. egyik ilyen szabály, hogy bűn zsoldja a halál."

Mégsem fizetnek halállal azok, akik bűnt elkövetve megérdemelnék. De szívből kívánom nekik, hogy minél előbb haljanak meg.

"Ezzel fizetett Jézus. Tudom, hogy érted te ezt Én, csak provokációból viszed félre a választ"

Nem. Nem mindig provokációból. De van itt egy kis gond. Ugyan megérdemli-e egyáltalán az emberiség, hogy valaki is meghaljon érte? NEM! Mert beteg, mocskos, torz lelkű emberek népesítik be a bolygót. Egy valamiért nagyon várom a végső háborúkat. Milliók fognak elpusztulni, remélhetőleg a legaljából is bőségesen.

"Ezért kellett Istennek emberi testet öltenie Jézusban, hogy meghalhasson helyettünk"

Én nem tettem volna meg a helyében. És még mindig nem akarom megérteni, hogy egy abszolút tökéletes lény, hogy a francba tud tökéletlent alkotni. Egy TÖKÉLETES lény CSAK TÖKÉLETES dolgokat képes teremteni nem igaz?

"Ő fizesse meg azt a váltságdíjat a Pokol fejedelmének, amit az ember képtelen kifizetni saját magáért."

Én nem akarom kifizetni, és azt sem akarom, hogy bárki is kifizesse helyettem, nagyon jól érzem magam a Pokol fejedelmének az uralma alatt.

"Sátán nem hisz az abszolút metafizikai hatalomban."

Állj meg vándor! Ennyire hülye nem lehet egy olyan lény, aki maga is istenség. Ennek nem sok értelme lenne.

"senki nem mérhet fel egy magáénál magasabb szinten álló tudást!!!!!!"

De igen! Különben nincs egyenlőség, ami pedig önkény.

"ám neki még ez is kevés volt."

Büszke vagyok rá, hogy Ő legalább meg merte kockáztatni a biztos helyét, s fellázadni a zsarnokság ellen, hogy magasabb szintekre juthasson, az örök szolgaság helyett. Dicsőség ezért Neki!

"hogy Ő nem önmagában létező, hanem teremtmény"

Önmagában létező dolog? Olyan nincs. Ha mégis van, akkor pedig a világ teremtése a kezdete önmaga legnagyobb ellentmondásának.

bebai · http://cseremix.hu 2008.07.05. 16:59:55

ÉN.
A Biblia a "bűn zsoldja a halál"-t abban az abszolút értelemben mondja, hogy elválasztva az abszolút Élettől, ami csak Istenben van meg. Jézus "váltságdíja" is a másik dimenzióra vonatkozik, és Lucifer ezt el is fogadta(mivel kénytelen volt). Erre bizonyíték a Jézusban újjászületettek sokasága, akiket kénytelen elengedni.A többiek, akik ezt elutasítják, maradnak az örök halál--Istentől elválasztottság--állapotában az örök korok korain át.Ezt azért írom így, mert ott nincs jelentősége az időnek.

Írod: "Egy TÖKÉLETES lény CSAK TÖKÉLETES dolgokat képes teremteni nem igaz?"
Azt gondolom ez leegyszerűsítése egy végtelenül bonyolult dolognak. Már írtunk a szabad akaratról.
Egy tökéletes lény teremt egy másik , bár nálánál alacsonyabb létfokra alkalmas személyt, egy angyali fejedelmet, ha ad neki szabad akaratot, akkor azt bármire felhasználhatja, nem igaz? Ettől szabad akarat! A Teremtő munkája tökéletes marad attól még, hogy az események során azt mire használták fel!!!!
A történelem során erről a kérdésről ádáz viták folytak, pedig minden a szabad akaraton áll és bukik.A tökéletes teremtés nem klónozást jelent.

"Különben nincs egyenlőség, ami pedig önkény."

Hol van egyenlőség azt mondd meg???Te már láttál életed során??? Én nem, az biztos. Mindenhol valamiféle hierarchia uralkodik! Aki ezt tagadja, az lehet, hogy még nem ébredt fel a kommunista bódulatból, ami azt igyekezett az emberek tudatába oltogatni, hogy van egyenlőség. Pedig nincs, azonban a hierarchia nem szabad hogy önkénybe és kényszerbe csapjon át. Itt jön be sajnos az a tény, hogy egy tömeg nem képes felfogni, hogy hol a helye, ezért első dolga, hogy mások helyei után nyálcsorgasson! Isten minden tudnivalót leírt ezzel kapcsolatban a Bibliában, senki elől nincs elzárva az igazság. Azonban azt is megírta, hogy a végső háború után az emberiségnek mindössze az egyharmada marad életben.

Hogyan írhasz ilyesmit, hogy bárki képes a magáénál nagyobb tudást felmérni? Én például képtelen vagyok átlátni az enyémnél nagyobb ismeretanyagot.Itt arra gondolok, hogy ami nincs a fejemben, arról hogyan lehetne képem? Most nehogy azt írd, hogy elolvasom!!!!A tudás birtoklásáról beszélek! Ha te meg tudod tenni, hát....
Önmagában létező egyetlen van, az abszolút Élet=Jahve Elohim! Őt senki se teremtette, ettől Abszolútum.
Miért ellentmondás a világ teremtése? (Megint visszakanyarodtunk a szabad akarathoz...)

ÉN 2008.07.05. 20:22:55

Ahogy nincs egyenlőség, úgy nincs szabad akarat sem. Ha ezt hiszed, akkor hatalmasat tévedsz. Láttál már szabad akaratot? Hol? Mikor? Mióta ember az ember, mindig függött egy másik embertől, vagy hatalomtól. Kinyílik a bicska a zsebemben, amikor szabad akaratról hallok. Mondjuk annyi, hogy nem nagyon támogatom, inkább diktatúrapárti vagyok, lehetőleg ideológiáktól mentesen. Mert csak így lehet működőképes egy rend. Ezért akár istennel is jóban lehetnék, hiszen ő is egy diktátor. De az nem lehetséges. :) Szóval csak a nagy fényezést nem szeretem, ami Jáhve Elóhim-mal kapcsolatos.
Mindegy.

bebai · http://cseremix.hu 2008.07.05. 21:00:53

ÉN. Idézek Tőled:
"Kinyílik a bicska a zsebemben, amikor szabad akaratról hallok."
Nah, de jó, hogy nem vagyok a közeledben, jó ez a virtuális kard ki kard!(de lesz ez még éles is, ugyebár...)

Márpedig szabad akaratból szembe lehet úszni az árral, mondjuk bele is fulladhatok, de választhatom a meghunyászkodást is. Méghogy nincs szabad akarat!...csak a merészek élnek vele, a többi meg kijátssza a társai ellen, de attól még van!!!!
Én szabad akaratból választottam Jézust, Te pedig szabad akaratból Lucifert.
Azok is választottak, akik azt mondják, hogy nem élnek vele, mivel ez is egy választás. Ezen a bolygón ezt nem lehet kikerülni.
Nincs választása az elmebetegnek és az állatnak. A többiek minden pillanatban döntenek. Azt mondod, ez nem szabad akarat. Dehogynem! A legsötétebb diktatúrával szemben is dönthetsz.

ÉN 2008.07.06. 11:12:59

"Nah, de jó, hogy nem vagyok a közeledben"

Nőket nem szoktam bántani... semmilyen helyzetben.

"Te pedig szabad akaratból Lucifert"

Azt mondtad, Lucifer hazugsággal vett rá, hogy őt válasszam, csakhogy ez már manipuláció, s nem önálló(!) szabad döntés. Mindenesetre ha még így is van, nekem így is tökéletesen megfelel.

"A legsötétebb diktatúrával szemben is dönthetsz"

Természetesen: megszoksz, vagy megszöksz. Vagy... meghalsz.

bebai · http://cseremix.hu 2008.07.06. 16:36:35

ÉN.
Már megint egyetértünk, ez már kezd kissé különössé válni, tényleg nem is értem! Homlokegyenest ellenkező oldalon állunk és a leglényegesebb dolgokban egyetértünk???!!!!
Az utolsó mondatod a tökéletes igazság, pld. az antikrisztusi világbirodalomban én (vagy ha nem érem meg a, a hozzám hasonlóak) simán a halált fogják választani az életben maradás ÁRA helyett:Tudod, a 666-os "bélyeg") Ez is egy választás, szerinted a keresztények idióták, hogy ilyen döntéseket hoznak, de a földi halálon túli ÉLET valóságárt megéri.(Miután Jézus azt mondta: ÉN vagyok az Élet, tehát rajta kívül, nincs élet odaát) Vajon mestered mit ígér ez helyett Neked cserébe?

ÉN 2008.07.07. 12:56:41

Kedves Bebai!

Nos, én elképzelhetőnek tartom - bigot vallásosak úgy mondanák: hiszek benne - hogy lelkünk életről életre vándorol a tapasztalatszerzés érdekében, s hogy fejlődhessen, előre megválasztja az életét. Amikor egy ember körül pedig kialakul egy olyan társaság - tagjai lehetnek egymásnak ismeretlenek is - amellyel kommunikál, könnyen megeshet, hogy nem először találkoztak. Mondjuk mi ketten nagyon valószínü, hogy soha nem találkozunk személyesen, viszont egy ilyen kommunikáció létrejött a virtuális térben, s ez is egy ciklusa egy apró korszaknak, amikor tapasztalatokat szerzünk. Meglehet, hogy korábbi életeinkben szerelmesek voltunk, vagy éppen testvérek... ezért nagyon különösnek tartom az egészet. Nekem már itt megkérdőjeleződik a jó-rossz ellentét. De nem fárasztalak, mert tudom, hogy ellenzed a New Age-t.

Szóval a másik dolog...

"Vajon mestered mit ígér ez helyett Neked cserébe?"

Soha nem vártam el, hogy bármit is megígérjen nekem, mert akkor saját magának mondana ellent. Én pedig tudatlan lényként vergődnék az "életnek" nevezett létben. Miért? Ugyanis amíg élek, s minden segítséget egy felsőbbrendű erőtől várok el, akkor nem érdemlem meg azt, hogy éljek. Lucifer nem segít. Akkor sem segít, ha kérem. Amikor felismerem, hogy ÉN magam is tudok cselekedni, akkor sem segít sokáig, hanem megmutatja a helyes utat. De minden döntés rajtam áll, én választom a megfelelő tetteket, s nekem kell mérlegelnem is. Természetesen amikor emberfeletti dolgokat kellene megtenni, s mikor már mindent megtettem azért, hogy segítsek magamon, akkor csodát tesz. Semmi fényeffektus, semmi hókuszpókusz! Ez botorság. Olyankor egy hosszabb cikluson át elkezd megjavulni az életminőség, s jó dolgok történnek. Olyan események történnek, amelyért én is megdolgoztam, s küzdöttem sokat, viszont képességeimet meghaladták a követelmények... de ott a csoda. Ami kifejeződik a szerencsében. Aki a sátánizmustól valami hinnye de nagy, elkápráztató csodákat vár el, meg azt, hogy megjelenik neki a tükörben állva és a Pokolból feltörő lángok közepette beszélni kezd hozzá a Sátán, az éppoly mértékben csapja be magát, mint a sok sarlatán ostoba, magát mágusnak, látónak, gyógyítónak, reikisnek, meg mit tudom én minek nevező idióta. Én nem építek légvárat magamnak, a könnyebb út helyett a lehető legrögösebbet választom, a lehető legtöbb szenvedéssel, a lehető legtöbb nehézséggel, hogy sokkal tapasztaltabb legyek, hogy sokkal erősebb legyek, hogy tökéletesedjek. Sokan nagyot tévednek, amikor azt mondják, a Sátán a könnyebbik utat kínálja. Talán azoknak, akik a rövid sikerért küzdenek, akik a rövid életüket az élvezetek mértéktelen hajhászására teszik fel, ezzel eladva lelküket, s kiüresedett lényekké válnak. A Sátán szemében ők ugyanolyan ostoba állatok, mint a keresztények. Bocsáss meg, ez talán sértő lehetett. Viszont azoknak, akik nem elégszenek meg a földi lét rövid sikereivel, akik igazán nagyok akarnak lenni, azoknak megmutatja az igazi utat, a lehetőségeket. A nagyság persze érdekes fogalom. Rengeteg ember van, aki szeretne többnek látszani annál, ami... a kevesek, akik elérik az igazán nagy szinteket, pedig titokban maradnak. Mondhatod rám, hogy akkor én minek jártatom itt a szám, ám a válaszom erre, hogy én a negyedét sem mondtam el semminek, és nem is fogom, és nem is akarom, és nem is akarok a szemedben, s senki szemében sem nagyobbnak tűnni, s okosabbnak.
Tehát nem üres ígéreteket kapok, az örök élettel nem áltatom magam, mert tudom, hogy a lélek is halandó, ha van egy olyan erő, amely képes elpusztítani. De szolgaságot nem választok. Benne van a pakliban, hogy a halálom után teljesen megsemmisülök, ha az ellenség erősebbnek fog bizonyulni. Annyi baj legyen. Itt a földön talán nincs akkora jelentősége a fogalomnak, de magasabb szinteken komolyan veszik... ez a: hűség. Csak azok ragaszkodnak görcsösen a halál utáni élethez, akik félnek a haláltól, az örök elmúlástól, akik félnek a küzdelmektől, s akik inkább a szolgaságot választják, a biztonságot, mint hogy kalandozzanak, tanuljanak. Aki a halál utáni élettel eteti magát, az tudja legbelül, hogy ha meghal, koránt sem lesz vége a küzdelmeknek. Aki a kényelmes örök életet választja, az ugyan megkapja, de örök időkön át ugyanabban a szolgaságban fog élni. Aki nem azt választja, az a küzdelmet választja, s így válik tökéletes lénnyé, évmilliókon, évmilliárdokon - számokban nem lehet meghatározni - keresztül, akár önálló istenséggé. S hogy meglepjelek: Jáhve Elóhim is egy ilyen lélek volt... a többi közül, akik megsemmisültek körülötte. Mindegy, kezd átmenni a mondandóm olyan dolgokba, amelyekért tuti, hogy orrolni fogsz rám...

bebai · http://cseremix.hu 2008.07.07. 16:21:34

ÉN.
Miért "orrolnék"?
A Te véleményedet írtad le. El nem tudom képzelni, milyen forrásból vetted az ismereteket, de nem a Bibliából, az látható, tehát a Könyv nem bír számodra semmiféle szavahihetőséggel.
Ebben némi ellenmondás van az én olvasatomban, mivel a Világ fejedelmét a mesterednek, nevezed, márpedig Biblia tanúsága szerint bizonyos kritikus helyzetben Ő , mondandója nyomatékául az Igét idézte. (Lukács 4;10.) Alattvalói is hasonlóképpen(Ap.Csel.19;15) viselkedtek. Neked bagatellizálta volna?
Ezen a fenti állításomon nem is csodálkozom, hiszen Jézus, aki arról is ismert, hogy bárkinek szemébe vágta az igazságot, azt mondja róla a János evangélium 8;44-ben:..."nincs benne igazság. Mikor hazugságot szól,a sajátjából szól;mert hazug és hazugság atyja" . Atyja=eredője, ez mélységesen összecseng a Teremtés könyvében leírtakkal, ahol először értesülünk a bűn eredetéről.
Sok mással együtt Te sem hiszel az Abszolútumban(Az én számomra Jézus!), akkor pedig örökké keresni fogod a válaszokat azokra a kérdésekre, amelyeket a Föld bolygó megfelelő értelemmel felruházott lakói nem tudnak, nem képesek kikerülni, folyton beleütköznek. Struccpolitika segít ideig-óráig... Azonban ez nem illene a Rólad alkotott képembe. Akkor?

ÉN 2008.07.07. 19:30:59

"Neked bagatellizálta volna?"

Nem. Számodra egy alternatív igazsághalmazzal rendelkezem a Bibliáról. És nem éreztem még eddig szükségét (nem is sugallta ezt a Mester), hogy belőle idézzek, hogy érveim az igével támasszam alá. Persze, ezt meg tudnám tenni.

"a Könyv nem bír számodra semmiféle szavahihetőséggel"

Ez nincs így. Nagyon buta lehettem, ha korábban állítottam volna ilyesmit. Viszont valami nagyon bele van téve, ami sehogyan sem illik bele, s az Ó- és Újszövetség közt is igen csak feltűnően tátongó szakadék észlelhető. Most ne soroljam már fel ezeket.

"Sok mással együtt Te sem hiszel az Abszolútumban"

Hiba volt, hogy ezt sugalltam. Kifejezetten Jáhve Elóhim-ot vádolom azzal, hogy nem mindenható, s nem egy abszolút hatalom. Véleményem szerint az abszolút mindenség maga a Mindenség, amely magába foglalja a Kozmoszt (méhkaptárhoz hasonlóan, egymás mellett több száz milliárd van belőle, ebből egy a mienk), a Túlontúl-t, a dimenziókat, a teret, az időt, az összes létező és holt anyagot, energiát, stb. Lehet, hogy hiba lenne mindezt értelemmel felruházni. Ha viszont így van, engem az sem zavar, mert ez az abszolút Mindenség még mindig nem Jáhve Elóhim.

bebai · http://cseremix.hu 2008.07.07. 23:08:11

ÉN.
Antagonisztikus ellentéteink miatt nem szeretnék belemenni az utolsó hsz-edben felvetett téma részletes megvitatásába.
Értelmetlen, mivel állításom, miszerint a Mindenható Teremtő nem más, mint aki a Bibliában kijelentette magát egyedüli igaz Istenként. Ha nem tekintély a Biblia, elvethetjük simán ezt az állítást.Ha tekintély, akkor nem szabadna relativizálni, mivel ez az első, amit a Biblia nem enged meg.
Nekem tekintély, szó szerint fogadom el, mivel minden tapasztalatom igaz voltát támasztja alá.
Lehet, hogy Fairi diagnózisa szerint krónikus epilepszia kerülget, erre csak Téged tudlak idézni: Nekem jó így! Rendelkezem egy olyan tudással (értsd: Ismeret!), amit alátámaszt a többezer éves Könyv, másrészt saját tapasztalataim is ezzel szinkronizálnak. Ha ehhez hozzáadom azt a tényt, hogy a jelenkori tudományos eredmények sokkal inkább az ID-t támasztják alá, mint az evolúciót, akkor legalább ennyi és ilyen súlyú érvet kérnék az ellenkező nézeteket hangoztatók részéről.
Mindenféle megrögzöttségem ebből a tényből fakad.

ÉN 2008.07.12. 00:59:26

"mint aki a Bibliában kijelentette magát egyedüli igaz Istenként."

De akkor az Ószövetség bosszúálló istene is Jáhve Elóhim! Az már nagyon ingerel, amikor egyszer ő az igazi a Bibliában, amikor meg gyilkol, akkor hirtelenjében a Sátán használja az ő nevét! Megvéded Jáhve-t ha azt mondom, ő pusztított, a Sátánra fogod, de ezzel párhuzamosan azt is mondod, hogy isten igazságos, döntéseit nem lehet földi mércével mérni, büntetései jogosak, stb. Szóval jó lenne, ha tisztáznánk, hogy mikor szerepel Isten nevében a Sátán a Bibliában, s mikor szerepel Isten saját maga nevében a könyvében. Vagy akkor fogd a nyuszira.......

bebai · http://cseremix.hu 2008.07.12. 09:26:53

Szia ÉN.
Utolsó hsz-ed témája annyira fontos és tisztázandó, hogy úgy gondoltam egy postot írok, hátha másokat is érdekel, hogy most akkor hogy is állunk ezzel a bosszúállás dologgal? Még ma felteszem a blogra.

bebai 2008.07.12. 23:59:00

Szia ÉN. Felraktam az új postot, már délután, ahogyan megígértem, de valahogyan elmaradt az élesítése, hát...bocs.

ÉN 2008.07.13. 19:07:17

Annyi baj legyen...
süti beállítások módosítása